Reply on: toldo #166826:
Jasné, električka ide na celej trase sústavne proti hrotu výhybky a ty chodíš 15 km/h.Tvrdý fakt, že električky majú zo všetkých prostriedkov MHD v Bratislave najvyššiu cestovnú rýchlosť a je to veľmi pekné číslo aj v európskom meradle, tu tri štvrte dňa ignorujete a onanujete nad rýchlosťou na výhybkách, potrebe zvýšiť mieru rizika a podobnými xujovinami. Že sa tu s vami vobec bavím ? .
Valec
- Cena: 18m trolejbus cca 0,5 mil. €, 32m električka cca 2 mil. €
- Životnosť: min. 2x vyššia u električky
- Náklady na údržbu: tažko porovnávať, keďže ide rozdielne dopravné prostriedky
- Výstavba tratí: koľajnice, troleje vs. cesty a troleje (lebo trolejbus nelieta vzduchom)
- Kapacita: max. povolená dĺžka trolejbusu je 18 metrov, električky 40 takže hádam netreba polemizovať,
- Dopravná cesta: električka zvyčajne na oddelenom telese, kým trolejbus trčí v zápchach (viď Podunajské Biskupice)
Re #166792 MatejBA: Prečo sa chceš silou mocou zhovadiť aj ty?
Re #166816 kecho: Že by Karosami Väzenskej a justičnej stráže? ?
Re #166827 Ike: Zasa, ale povedzme si pravdu, ak by Eurovea nebola jedný veľkým nakupným strediskom, tiež by tam veľa toho "pre ľudí" nebolo. Na ten trávnatý breh by ľudia nemali prečo chodiť. RP má tú smolu, že medzi Dunajom a cestou nebolo toľko priestoru, ale zas na druhej strane je aj to dobre, lebo zastavali by to rovnako.