Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #166786:
elektricky - pomalost (teda nizsia premavkova rychlost aby si rozumel) je sposobena hlavne lavymi odboceniami cez trat (cez vyhybky by kludne mohli jazdit aj rychlejsie, vsetko je vecou ochotnosti riskovat, kvality vyhybiek atd).
trolejbus - pomalost je sposobena trolejovym vedenim (zakruty, vyhybky (tie starsie), krizovania a podobne) a zapchami (tam kde nie je buspruh).

Ale priznavam, ze tu vetu som mohol formulovat aj inak - napriklad: Hlavny problem elektriciek su rozne prekazky na trati, ktore ju spomaluju. Ale na druhej strane aj trolejbus ma mnoho prekazok, ktore ho spomaluju (viz vyssie). A inak moj kmen je z juzneho Slovenska, okres Nove Zamky 🙂
Reply on: S499.1023 #166789:
Som to písal v dobe, keď si písal aj ty, tie príspevky tam neboli, inač by som svoju reakciu neposlal. To, že to nebol šotoušský ale ollovský príspevok si vystihol. Mňa len zarazila minulo ročná anketa o osude trolejbusov, nikto to tu nenapádal ? .
Reply on: Peter6607 #166788:
Rozprávaš hlúposti. Aj v príspevku, na ktorý reagujem, aj v predchádzajúcom príspevku. Si evidentne magor.
Reply on: S499.1023 #166786:
O tej rychlosti sa da diskutovat dlho. 9Tr vytiahne aj 70 km/h, T3 sa nehybe viac nez rychlostou 60 km/h
Reply on: MatejBA #166784:
Ano, vsetko suhlasi lenze doplnim:
-Cena: o priblizne 50-75% drahsia je elektricka
-Náklady na údržbu: u elektriciek vyssia
-Výstavba tratí: koľajnice, troleje vs troleje
-U kapacity mas pravdu u solach je to vsak to iste, kedze vsetci do mna hustia, ze na nas rozhod sa nevmesti 5 clankovy voz.
Reply on: MatejBA #166784:
To je len laický subjektívny názor. Pozri sa na cestovné rýchlosti. Električka jednoznačne víťazí.
A akú pomlaosť majú trolejbusy? Asi nerozumiem reči tvojho kmeňa.
Reply on: Peter6607 #166782:
Skús porovnávať okrem ceny aj životnosť, kapacitu a cestovnú rýchlosť. Človek, ktorý chce bezhlavo presadzovať trolejbusy ako náhradu električiek, nie je šotouš ale ollo. Ja som veľký priaznivec trolejbusov ale jednoznačným faktom je, že trolejbus je z pohľadu kapacity, komfortu la rýchlosti prepravy len autobus priviazaný k drôtom.
Reply on: Peter6607 #166782:
10-15 rokov trolejbus vs 30 rokov elektricka
kapacita trolejbusu vs kapacita elektricka
jazdne pruhy trolejbusu vs oddelene kolajnice elektriciek

Ono hlavny problem elektriciek je ich pomalost, ale to maju aj trolejbusy 🙂
Reply on: Valec #166777:
Teda ak existuje iny dovod aky som uviedol nizsie, tak mi ho prosim napis.
Reply on: S499.1023 #166781:
?
Re #166778 Hug0: K tomuto si sa neviem ako dopracoval, nepochopil som ani tvoj vcerajsi attack na mna ? , krory vazne nemal zmysel. Stale ti pridem ako sotous, ktory by daval vsetko na stare trolejbusy, alebo dajake vetesiny. Comu nechapem.
Re #166777 Valec: Ideme pocitat a porovnavat cenu elektriciek a troflakov? Clanok som si cital, to ze zahradkar preflakal peniaze na CapaCity, ktore ani BA nepotrebje, nepotrebuje komentar. Teba sa asi dotklo, ze niekto po dlhej dobe naznacil pripadny odpor voci elektrickam v BA, co ti pride ako sotoprispevok.
Reply on: Peter6607 #166773:
Ty si ale ollo.
Reply on: 810zssk #166771:
EVBNSD. Takže komunisti spravili dobre, keď zbúrali synagógu, elbo bola na obtiaž rozvoju mesta? Mali to zobrať rovno aj s Dómom, čo tam po nejakom kostole.
Reply on: 810zssk #166775:
veď práve, že si písal, že PKO je pamiatkou, tak píšem, že nie je. A k tej všetkého subjektívnosti - tebou uvedené "na obtiaž rozvoju mesta" je subjektívne taktiež predpokladám - a podľa tohto majú napr. fungovať pamiatkové úrady a inštitúcie, ak som to správne pochopil ? 'bláznil, nie ? ?
Reply on: Peter6607 #166773:
Všetky peniaze na 6607 voľte Petra6607 :
Reply on: Peter6607 #166773:
Wow, toto by mal byť šotopríspevok týždňa (ak nie hneď aj mesiaca).
Reply on: N/A #166749:
Je to bordel v tomto štáte. Asi by tam bolo treba niekedy ráno natiahnuť klincový pás.

Re #166750 SORBN12: Máme málo predražených Capacity? A hlavne, kto a čím to zaplatí?

Re #166757 MatejBA: Problém je, že miesto toho sa skôr dočkáme RiverParku 2 ako niečoho čo by nahradilo súčasné PKO.

Re #166770 ivanbuto: Z dopravnej komisie vychádzajú samé perly ducha. ?
Reply on: Sommelier #166774:
Vsak to nech sa kludne zachova. My sa teraz ale bavime o budove.
Reply on: 810zssk #166771:
PKO afaik nie je pamiatkou, chránené sú len vitráže a zrejme aj ďalšie umelecké diela v objekte, ktoré myslím, že už len boli vo vstupnej hale.
Reply on: ivanbuto #166770:
Preferencia elekticiek ? . To je padnute na hlavu, to bude o 4 roky strata nie 6 ale 26 mil. €. Omnoho ekonomickejsie aj ekologickejsie by bolo investovanie do trolejbusovej dopravy.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.