Reply on: 44 #166313:
A zaplatíš to ty? Opakujem, radiály a okruhy máme v navrhovanej koncepcii. Cieľom prvotných riešení je uľahčiť presun najmä v rámci centrálnych mestských častí (v prípade iných zatiaľ len lokálne presuny) a sú finančne málo náročné, tak hádam treba najskôr robiť tie a nie naopak - nerobiť nič a čakať, kým budú peniaze na komplet cyklotrasy.Pre mňa sú omnoho dôležitejšie detaily, bodové riešenia (aby cyklista nemusel mať zlý pocit napr. z porušovania predpisov, pokiaľ potrebuje ísť na Námestie SNP, na Obchodnú, prejsť po Dunajskej alebo Štefanovičovej v protismere, zaradiť sa pred križovatkou v samostatnom pruhu, prejsť cez Pribinovu, je toho mnoho) alebo aj odstraňovanie bariér, ktoré sa okrem cyklistov priamo dotýkajú aj pešej dopravy.
Valec
Trolejbus linky 18 bol za čias starého číslovania (pred prečíslovaním trolejbusov na radu 2xx) ktoré sa udialo niekde okolo roku 1981 (neviem presne, nechce sa mi hľadať). 20 bol autobus a po jeho nahradení trolejbusom z toho bola linka 220. Skôr ako v roku 1988 to nemohlo byť (keďže v cestovnom poriadku z roku 1987/88 ešte trolejbusová linka nie je. ?