No zrejme toho sa obavali uz predtym v new orleans kde CKD mali dodavat US verziu T6tiek, no ked sa dozvedeli otom ze na CKD vyhlasili konkurz tak odstupili od zmluvy.
A hej je jasne ze na zapadne veci sa nechytame ale aj tak viete jak som to myslel #lool#
Isteže sú pravdepodobne lepšie ako trolejbusy ZiU ale inak naše presvedčenie o ich úžasnosti vychádza len a len z toho, že sme dlhé roky nemali a, ako to tu čítam, mnohí ešte stále ani nemajú, možnosť porovnania napr. s trolejbusmi MAN/Kiepe, Mercedes-Benz/AEG, HESS/ABB, Berkhof/Traxis, VanHool/Kiepe a neviem ešte akými.
Re #166280 Peter6607: Myslim ze tvoja kritika vozidiel a ich kvality je nespravna, ked sa pozries natu slovensku mizernu udrzbu pri ktorej stale funguju, tak zistis ze tieto vozidla su super-kvalitne. A to nehovorme otom ze Skoda trolejbusy jazdia v hojnom pocte v europe a pekna rada ich jazdi aj v amerike, cize ozaj sa jedna o tie lepsie vozy.
A akú inú odpoveď si mohol očakávať na sovje stupídne nekonkrétne bláboly? Len tak mimochodom, vozidlá sa na poradie nevypravujú podľauváženoa výpravcov ale podĺa toho, aká osádka túto službu ten deň podľa zadelenia robí. Takže tvoje paranoické teórie nemajú žiadny reálny základ.
Vyradené sú pre rôzne dôvody: niektoré vyradili pre zhnitý rám, alebo pre zlý technický stav (1801, 4803, 4805, 4812, 4813, 4816, 4817, 4820, 4825, 4826, 4833, 4835, 4839, 4841, 4847, 4854, 4858, 4759, 4860, 4861, 4872), niektoré sa za premávky prelomili v kĺbe (4829, 4836, 4840, 4848)...
Ikarusy sú už po životnosti a nakoľko sa im nerobia GO, tak sa tie najhoršie vyraďujú. ?
Ja vnímam dopravné predpisy ako nejaký "návod", ako by to malo fungovať, schému, pravidlá... ale ľudia sú živé bytosti a ich pohyb v meste a v teréne sa podľa mňa nedá vždy zaregulovať a zaškatuľkovať v zmysle predpisov. A to aj vtedy, keby boli (napr. pre cyklistov) oproti súčasnosti výrazne lepšie.
Práve preto by sme mali rozlišovať, ktoré porušovanie ktorých predpisov má aký dopad na bezpečnosť ostatných, výstupy z tejto diskusie by mali byť reflektované napr. v miere finančných či iných postihov za porušenie predpisu.
Príkladov a porovnaní by sa tu dalo uviesť X, keď však niekto chce všetko dávať na rovnakú úroveň, diskusia je nemožná.
Taakze, aby som to zhrnul, kedze som na pomalom pripojeni..
Ivan, intony: Pokial nie sme schopni sa bavit v normalnej rovine tak to nema zmysel. Ivan, odpoved k porusovaniu predpisov som uz dal, porusuju ich samozrejme vsetci, tak to funguje. Ja bojujem proti tvrdeniu ze "cyklisti mozu". No nemozu - tak ako nemozu ostatni. Tiez mam subjektivny dojem z mojho cestovania ze cyklisti vytvaraju casto tie uplne najzbytocnejsie nebezpecne situacie. Anyway, pokial jedina vasa argumentacia bude "nerozumies tomu", zalozena najma na tom, ze s vami nesuhlasim tak sa nikam nedostaneme. Ak vsak budete argumentovat takymto sposobom tak sa nedivte ze ludia maju cyklistov za "tych zlych". Je to opat ten princip, ze presadzovat fundamentalisticky dobru myslienku znici vsetky rozumne argumenty za jej realizaciu.
tr3mp, na tvoj priklad sa pozriem o par dni ked budem doma a odpoviem potom.
S499.1023