Stále si mi nedal odpoveď všeobecne ohľadne porušovania dopravných predpisov (keďže toto je pre teba akési "absolútne" kritérium) pri bežnom pohybe po meste.
Trosku OT: Blaguss sice zdrazel aj na linke BA-ZH-TR-MT, no ked Blaguus porovnam s dopravcom SAD ZVOLEN s dobou jazdy do mesta X , tak Blaguss je stale lacnejsi + o komforte vozidiel SAD ZV a Blaguss radsej tiez pomlcim ☺
1) PAYPASS V DPB: Dnes som si v predajni pod Novým Mostom všimol cestujúcim ľahko dostupné čítačky PayPass (v niektorých obchodoch ich totiž podávajú k zákazníkovi až pri platení).
Od predavačky som sa dozvedel, že cez PayPass je možné platiť cestovné lístky na bratislavskú MHD, ale príhraničná doprava (Hainburg) sa môže platiť iba v hotovosti.
Konecne to tu niekto napisal. Niekolko rokov som tu kritizoval Skody 15TrM a vsetci ste sa hned isli od hnevu roztrhat, ze vam niekto nakydal na tie vraky. Len sa ukazuje to, co som vravel. Viacere sa musia odstavovat pre problemy s napravami (6617, 6636, 6623, 6633, 6635,...) a pre problemy s klbami (6635, 6630, 6631, 6637). 6629, ktora nie je este ani po zivotnosti bez GO nemoze jazdit, to je jasny dokaz nekvality. Skoda tej 6613 na GO, to im nestacia tie pokazene opravy 6615 a 6606?
Inac som rad, ze sa aspon vypravcovia zobudili, na 201/8 bola v prvy den majstrovstiev vypravena 6604 a v tuto nedelu tam bola 6607 ? .
Čo by si robil konkrétne v tejto situácii: križovatka Harmincova - Lamačská cesta. Prídeš od Dúbravky po Harmincovej a zastaneš na semafore (v blízkosti bodu A). Chceš prejsť cez križovatku do bodu B.
Indukčná slučka ťa nezachytila, auto tiež neprišlo žiadne (je to málo vyťažený smer, naozaj niekdy nepríde aj 5 minút).
Chodník nevedie cez ostrovček, pri ktorom stojíš, ale je vzdialený štyri pruhy cez cestu a oddelený zvodidlom. Prebehnúť je nebezpečné, lebo neustále prechádza na striedačku prúd áut od Patrónky alebo od Lamača z diaľnice (poobedňajšia špička).
Naozaj ma zaujíma, čo by si v takomto prípade spravil. Predpokladajme, že auto nepríde naozaj dlho.
Predpisy ignorujú rovnako chodci, cyklisti a vodiči. Prechádzanie na červenú je podľa mňa ešte typickejšie pre chodcov ako pre cyklistov (ja to nerobím ani pri prázdnej cesty, ako väčšina ľudí).
Takisto nie je problém nájsť pri žiadnej z uvedených skupín príklad porušovania predpisov: napr.: https://picasaweb.google.com/cyklokoaliciaba/SirsieCentrumDokumentacia#5605068638124622050
Vždy je to vecou prístupu jednotlivca, nie je správne povedať, že chodci, motoristi alebo cyklisti sú notorickí porušovatelia predpisov.
ty také nevieš, že tu majú pravdu iba "vyvolení"... ostatní máme smolu, nerozumieme, nevieme... Jednoducho nereaguj na také prispevky, lebo už dva dni tu čítam to isté, nerozumieš, nevieš... ide pieseň dokolaaa, dokolaaa... ?
Re #166249 intony: mojkoo, ty si asi ešte nedostal faktúru odo mňa, žeee? To len budeš otvárať okále ? ? ?
Ja ti strasne zelam aby si raz takto musel argumentovat policajtovi. Lebo to co predvadzaju mnohi cyklisti je vysmech vsetkym ucastnikom cestnej premavky co sa snazia jazdit slusne (vratane napr. davanie prednosti cyklistom).
Ano, aj u IADistov su blbci. Veci totiz (mozno to casom zistis) nie su cierno-biele (fuuuuuuj auta, bezchybni cyklisti).
Vies mi povedat ako si prisiel na to ze ti nerozumiem? Jeden dovod.
Odpovede:
- Na velkych krizovatkach dolava tak ze da znamenie o zmene smeru jazdy, prejde do prislusneho pruhu a odboci. Ak ma obavy ze je to nezbepecne tak moze zosadnut z bicykla a cez krizovatku hore pretlacit cim sa z neho stane chodec.
- Cez krizovatky kde ho indukcna slucka nezachyti a tiez z domu ku ktoremu vedie iba chodnik (co myslis, ako sa k takemu domu dostane IADista?) tak ze bicykel bude tlacit cim sa klasifikuje ako chodec.
- Nie je na Namestie SNP zo Spitalskej/Sturovej zakaz odbocenia? Opat, mozes tam ist ako chodec.
- Z mesta na hlavnu stanicu - neviem nikdy som to neskumal.
"aj ked i to, vzhladom na specifika bicykla ako dopravneho prostriedku, maju niekde, v pripade praveho odbocenia povolene" - su krajiny kde to maju povolene aj auta, to neznamena ze to je OK
tr3mp
Indukčná slučka ťa nezachytila, auto tiež neprišlo žiadne (je to málo vyťažený smer, naozaj niekdy nepríde aj 5 minút).
Chodník nevedie cez ostrovček, pri ktorom stojíš, ale je vzdialený štyri pruhy cez cestu a oddelený zvodidlom. Prebehnúť je nebezpečné, lebo neustále prechádza na striedačku prúd áut od Patrónky alebo od Lamača z diaľnice (poobedňajšia špička).
Naozaj ma zaujíma, čo by si v takomto prípade spravil. Predpokladajme, že auto nepríde naozaj dlho.
Mapa:
http://www.bing.com/maps/?v=2&cp=48.18033713914772~17.05878932029009&lvl=20&dir=0&sty=a&rtp=pos.48.18010133311162_17.058636675380136_near%20Harmincova%2C%20Bratislava%2C%20Bratislava%2C%20Slovakia___a_~pos.48.18054487267572_17.05896524598446_near%20Harmincova%2C%20Bratislava%2C%20Bratislava%2C%20Slovakia___a_&mode=D&rtop=0~0~0~&form=LMLTCC
Predpisy ignorujú rovnako chodci, cyklisti a vodiči. Prechádzanie na červenú je podľa mňa ešte typickejšie pre chodcov ako pre cyklistov (ja to nerobím ani pri prázdnej cesty, ako väčšina ľudí).
Takisto nie je problém nájsť pri žiadnej z uvedených skupín príklad porušovania predpisov: napr.: https://picasaweb.google.com/cyklokoaliciaba/SirsieCentrumDokumentacia#5605068638124622050
Vždy je to vecou prístupu jednotlivca, nie je správne povedať, že chodci, motoristi alebo cyklisti sú notorickí porušovatelia predpisov.