Reply on: kecho #166209:
však to je práve tá maximálna zvrhlosť a úžera, že niekto prenajíma reklamné plochy na svojich vozidlách a namiesto toho aby z tých prímov vykryl nejaké svoje náklady, tak ich kasírujú nejakí novodobí zdierači. To slovo "outsourcing" mi inak začína poriadne liezť na nervy, lebo na Slovensku to väčšinou znamená to, že niekto si sprivatizuje nejakú výnosnú časť niečoho a tú časť, ktorá robí iba náklady, tak tú ponechá štátnemu/mestskému podniku ? skôr by som to na Sloevnsku nazval "outscoring" - teda, že všetko skóre (v tomto prípade prachy) ide mimo ?
JeJe
Tak, tak, predaj Recaru, ktorý pomáhal vykrývať stratu DPB, bol jednou z prvých vecí, ktorú Záhradník urobil, keď sa stal pred 5 rokmi predsedom predstavenstva DPB. Predal ho bez verejnej súťaže a za neznámu cenu, ktorú sa dodnes nikomu nepodarilo zistiť...
Dnes je tých "pojazdných bilboardov" v uliciach BA už toľko, že to vyzerá, že hlavnou úlohou DP je voziť nie cestujúcich, ale reklamu.
Ozaj - a nie sú tie krikľavé reklamy na vozidlách nebezpečné pre cestnú premávku? Už sa mi zopárkrát stalo, že som sa na tie grafiti na električkách tak zapozeral, že som prestal sledovať cestu...