Reply on: 810zssk #166227:
DPB by vo vlastnej réžii určite nedokázal to, čo externá agentúra, ale je otázne, či by to bolo na škodu veci. Radšej menej reklamy a nižšie tržby ako voziť sa v električkách vyzerajúcich ako exotické papagáje. Aj vďaka ním vyzerá súčasná Bratislava skôr ako Disneyland a nie ako seriózne hlavné mesto.
JeJe
Tak, tak, predaj Recaru, ktorý pomáhal vykrývať stratu DPB, bol jednou z prvých vecí, ktorú Záhradník urobil, keď sa stal pred 5 rokmi predsedom predstavenstva DPB. Predal ho bez verejnej súťaže a za neznámu cenu, ktorú sa dodnes nikomu nepodarilo zistiť...
Dnes je tých "pojazdných bilboardov" v uliciach BA už toľko, že to vyzerá, že hlavnou úlohou DP je voziť nie cestujúcich, ale reklamu.
Ozaj - a nie sú tie krikľavé reklamy na vozidlách nebezpečné pre cestnú premávku? Už sa mi zopárkrát stalo, že som sa na tie grafiti na električkách tak zapozeral, že som prestal sledovať cestu...