Reply on: Emo #165853:
bohužiaľ sa takto vyhotovený interiér opakuje aj v trolejbusoch pre Hradec Králové. A pochybujem, že by dva dopravné podniky mali tak ťažko v paži minimum priestoru na státie. Uvidíme ešte ako budú vyzerať trolejbusy pre ostatné mestá. Ak sa to zopakuje, tak potom to už bude chyba na strane SOR. Zaujímavé je, že keď SOR testoval trolejbus s výzbrojou Cegelec, tak ten priestor na státie bol väčší. So Škodováckou výzbrojou však prišla aj neželaná zmena interiéru. Beztak je v Bratislave ten problém, že stáť môžeš v SORke iba vo dverách alebo v úzkych uličkách, čo spôsobuje značné problémy pri vystupovaní, keďže tam kde je najviac miesta na státie sú sklopné sedačky, ktoré sa používajú aj počas špičky. V MBCC som videl človeka použiť sklopné sedadlo iba raz a to bolo skoro ráno. SOR je veľmi slabo riešený čo sa týka interiéru a priestoru pre ľudí v ňom.
Mike