Reply on: m@rtin #16550:
Nepamätám si už presne, o aký nedostatok šlo, tuším niečo s ventiláciou, či topením... Neviem, môžem zistiť. Každopádne to bola len taká poznámka na okraj. V prešovskej 343-ke po roku premávky už kadečo nefunguje.CityBus sa skrátka do naších krajov nehodí. Ak Ty hrkanie nepovažuješ za problém, tak ja áno. A myslím, že ani cestujúcemu sa necestuje pohodlne v autobuse, ktorý hrká, vŕzga a pod.
Len pre zaujímavosť uvediem, že pri poklesnutí teploty pod -7°C prešovské CityBusy nenaštartuješ. Na hlúpy neodstatok sa odpovedá hlúpym riešením, a to tým, že v zimnom období, pokiaľ má CityBus na druhý deň jazdiť, tak nesmie parkovať pod holým nebom, ale odstavuje sa vo vnútri na kanál.
Čo sa týka motorov Renault, nejde predsa o jedno vozidlo. Mali sme nimi vybavených dovedna päť autobusov v rozpätí dvoch rokov na troch rôznych typoch autobusov. A neosvedčili sa. Dokonca aj ja ako cestujúci sa vozidlám s motormi Renault vyhýbam. Nabaví ma sedieť v "zdochliackom" vozidle, ktoré zúfalstvom kvíli i na rovinke a hlukom prehluší asi aj vlak. Možno chyba nebude len v samotnom motore, ale v kombinácii viacerých prvkov. Neviem, čo tam Karosáci podávali. Z uvedeného dôvodu DPMP v roku 2000 prešiel späť k motorom Liaz, s ktorými panuje spokojnosť. Keď sa však v roku 2002 objavili Karosy B961 s motormi Iveco, spokojnosť s nimi predčila aj Liazy. Vo svojom mladom živote som zažil, aby vozidlo, či motor bolo kritizované alebo nekritizované. Ale také chvály a ódy na Karosu B961 a motory Iveco, akú pravidelne počúvam na DP i od samotných vodičov, to sa len tak nevidí. Skrátka, vhodná značka sa hľadala a našla sa.
J
No a podľa vyjadrenia od Miša Milatu, Rafaj im povedal, že ak Schorling spojazdnia tak môžu sním brúsiť. Ale ako to všetko dopadne? Či im naozaj dovolia brúsiť. Brúsne kotúče sú. Dúfam, že najrpv prebrúsia Vajanského nábrežie. No keď brúsiť nebudú, bude ďalší historičák.
tulenique: No ja by som išiel, ale môžem tento týždeň až vo štvrtok večer. Bo mám skúšku a teraz to budú premňa dosť krušné dni.
Tomáš: