m@rtin: ale veď hej to bol len príklad. Samozrejme že je tu veľa busov čo sú prehnité, ale samozrejme, že sa to lepší. Ak sa má v roku 2005 kúpiť 100 autobusov tak je to úspech. Zhruba 50% je po dobe životnosti. To je okolo 270 busov, ak kúpiš 100 tak to číslo radikálne zmeníš. A ak tých sto bude NP, tak dostaneš aj slušný podieľ nízkopodlažnosti vozového parku. A kedže sa budú kupovať v 2005, tak podľa smerníc EU budú musieť byť NP.
A čo sa šetrenia týka, tak myslím si, že DPB už nemá kde šetriť. Možno na platoch vedenia. DPB ako jediný DP v SR nemá odpisy, lebo mesto sa rozhodlo, že tým ušetrí milióny. Na stave vozového parku to je vydieť. Všetko to patrí mestu a DP je iba prevádzkovateľom. Ak mesto nekúpi nové...
Starých I28X je treba vymeniť 50. Teda toľko ich ešte máme. Ale čudoval by si sa, mnohé z nich sú na tom lepšie ako K 7XX, ktoré sú mladšieho dátumu výroby.
Ale nechcem aby to vyznelo nejak ružovo, problém z rozbitým vozmi a starým vozovým parkom tu je. bohužial
KLF: ešte raz, zmeny treba na VŠETKÝCH postoch v DPB.
A čo sa šetrenia týka, tak myslím si, že DPB už nemá kde šetriť. Možno na platoch vedenia. DPB ako jediný DP v SR nemá odpisy, lebo mesto sa rozhodlo, že tým ušetrí milióny. Na stave vozového parku to je vydieť. Všetko to patrí mestu a DP je iba prevádzkovateľom. Ak mesto nekúpi nové...
Starých I28X je treba vymeniť 50. Teda toľko ich ešte máme. Ale čudoval by si sa, mnohé z nich sú na tom lepšie ako K 7XX, ktoré sú mladšieho dátumu výroby.
Ale nechcem aby to vyznelo nejak ružovo, problém z rozbitým vozmi a starým vozovým parkom tu je. bohužial

KLF: ešte raz, zmeny treba na VŠETKÝCH postoch v DPB.
J
A nie hneď sankcionavať, najprv vytvoiť normálne pracovné podmienky, spraviť systém dať možnosť vodičovi aby stihol ísť načas a až potom, keď sa nejaký znich rozhodne, že načas nepôjde tak ho sankcionovať. Ale to nie je proces na dva mesiace, to je na dlhšiu dobu.
m@rtin: ja si myslím, že krok to bol dobrý a nikoho tých 160,- Sk nezabilo. Dokonca mohli dať 170 a dPB by mal 900.000 k dobru. Ešte si musím zistiť či mi čípová od DPB bude platiť aj v škole. Lebo UK chce zaviesť čípové karty za 500,-, tak si radšej kúpim u DPB. No a takisto vo vela fa sú čipové karty na hlásenie sa (novodobé cvikačky), SAD používa čípové,... Ale aj s busmi je to lepšie, vážne. Mám zastávku rovno pred oknom a napr. pískanie bŕzd je už pomaly rarita, kedysi to bolo naopak. Nedá sa všetko hneď ale pokrok tu je
piťo: no jasné a o mesiac príde prvé ULF, bude ich 100