Čo sa týka trolejbusov, najčastejšie sa u bežných cestujúcich stretávam s preferenciou autobusu pred trolejbusom.
Čo sa týka NP vozidiel, bez snahy zabŕdať do BA a s plnou vážnosťou zároveň, pochybujem, že dodávka v roku 2005 budú NP vozidlá.
Čo sa týka NP vozidiel, bez snahy zabŕdať do BA a s plnou vážnosťou zároveň, pochybujem, že dodávka v roku 2005 budú NP vozidlá.
J
A nie hneď sankcionavať, najprv vytvoiť normálne pracovné podmienky, spraviť systém dať možnosť vodičovi aby stihol ísť načas a až potom, keď sa nejaký znich rozhodne, že načas nepôjde tak ho sankcionovať. Ale to nie je proces na dva mesiace, to je na dlhšiu dobu.
m@rtin: ja si myslím, že krok to bol dobrý a nikoho tých 160,- Sk nezabilo. Dokonca mohli dať 170 a dPB by mal 900.000 k dobru. Ešte si musím zistiť či mi čípová od DPB bude platiť aj v škole. Lebo UK chce zaviesť čípové karty za 500,-, tak si radšej kúpim u DPB. No a takisto vo vela fa sú čipové karty na hlásenie sa (novodobé cvikačky), SAD používa čípové,... Ale aj s busmi je to lepšie, vážne. Mám zastávku rovno pred oknom a napr. pískanie bŕzd je už pomaly rarita, kedysi to bolo naopak. Nedá sa všetko hneď ale pokrok tu je
piťo: no jasné a o mesiac príde prvé ULF, bude ich 100