m@rtin: ale veď hej to bol len príklad. Samozrejme že je tu veľa busov čo sú prehnité, ale samozrejme, že sa to lepší. Ak sa má v roku 2005 kúpiť 100 autobusov tak je to úspech. Zhruba 50% je po dobe životnosti. To je okolo 270 busov, ak kúpiš 100 tak to číslo radikálne zmeníš. A ak tých sto bude NP, tak dostaneš aj slušný podieľ nízkopodlažnosti vozového parku. A kedže sa budú kupovať v 2005, tak podľa smerníc EU budú musieť byť NP.
A čo sa šetrenia týka, tak myslím si, že DPB už nemá kde šetriť. Možno na platoch vedenia. DPB ako jediný DP v SR nemá odpisy, lebo mesto sa rozhodlo, že tým ušetrí milióny. Na stave vozového parku to je vydieť. Všetko to patrí mestu a DP je iba prevádzkovateľom. Ak mesto nekúpi nové...
Starých I28X je treba vymeniť 50. Teda toľko ich ešte máme. Ale čudoval by si sa, mnohé z nich sú na tom lepšie ako K 7XX, ktoré sú mladšieho dátumu výroby.
Ale nechcem aby to vyznelo nejak ružovo, problém z rozbitým vozmi a starým vozovým parkom tu je. bohužial
KLF: ešte raz, zmeny treba na VŠETKÝCH postoch v DPB.
A čo sa šetrenia týka, tak myslím si, že DPB už nemá kde šetriť. Možno na platoch vedenia. DPB ako jediný DP v SR nemá odpisy, lebo mesto sa rozhodlo, že tým ušetrí milióny. Na stave vozového parku to je vydieť. Všetko to patrí mestu a DP je iba prevádzkovateľom. Ak mesto nekúpi nové...
Starých I28X je treba vymeniť 50. Teda toľko ich ešte máme. Ale čudoval by si sa, mnohé z nich sú na tom lepšie ako K 7XX, ktoré sú mladšieho dátumu výroby.
Ale nechcem aby to vyznelo nejak ružovo, problém z rozbitým vozmi a starým vozovým parkom tu je. bohužial

KLF: ešte raz, zmeny treba na VŠETKÝCH postoch v DPB.
Tomas