Reply on: J #15480:
Hmm na ten prispevok na markize som sa akurat dobre pohadal s mamkou, lebo ta nevedela pochopit ze ake to je "uzasne" ked sa miesto 100 normalnych autobusov bude dat kupit iba 30 nizkopodlaznych a teda nam tu budu dlhsie jazdit stare vozidla po dobe zivotnosti.To s tou nizkopodlaznostou si tiez vymysleli niekde kde na to maju a nie v takej BA kde nie je ani na klasicke nove vozy...
J
piťo: tak čo si hentým chcel dokázať neviem.
papyr: veď napíš znovu nechce sa mi tráviť na nete a vyhladávať staré tvoje a igorkové príspevky. Môžme to tu rozobrať znovu.
vladimír: Nevieš čo vyšiel DPMK jeden solaris.
KLF: A to teraz kvôli tomu, že to bude zložité, tak ostaneme pri súčasnom stave? Veď aj prechod k demokracii bol tažký, ale bol si jeden z tých, ktorý ho započali. Minimálne na makarenkovej. Aj ten vyhybkar má pod sebou ľudí, ktorý ho môžu nahradiť a ten náhradník si to možno predstavuje lepšie a kvalitnejšie.
Dnes bolo na TV Markíza v TV novinách o DP a nízkopodlažnosti vozidiel MHD. Nezastihol som to všetko, ale čo som pochopil tak od 2006 by všetky busy mali byť NP, alebo aspoň významný podieľ. No a ako vždy najlepší DP z toho vyšiel DPMK. Tak ako ináč, Markíza si vždy podrží Košice.
Dnes som išiel tuším s 7935+7936 (kooperativa) na 5 z Gaštanového a ten vodič bol prototyp ideálneho vodiča. Normálne plynulé rozjazdy, rýchla jazda, normálne brzdenie a na Borskej mal meškanie asi 25s. Teda mal prísť 46 a prišiel 47:25. Paráda, radosť zviesť sa. A to na Pionierskej musel čakať 3min, lebo tam ešte robili ten oblúk. Potom to dohnal.