Reply on: KLF #15140:
Možno by Ťa o tom malo presvedčiť to, že keď budú všetci myslieť ako Ty, tak si s tramvajou už nezajazdíš:-).A všeobecne: Vaša diskusia (bohužiaľ) dokazuje, že to, čo je v Bratislava, nie je MHD ale balkánska experimentálna poloprevádzka, ktorá nedokáže cestujúcemu ponúknuť žiadnu nadhodnotu a toto je tendencia, ktorú súčasné vedenie DP ešte viac podporuje, pretože absolútne nemyslí na cestujúceho ako na zákazníka ale výhradne ako na obtiažny hmyz, komplikujúci im prevádzkovanie ich hračkového modelu v mierke 1:1 - viď obmedzovanie tých najfrekventovanejších spojov, imbecilné projekty na zavádzanie električiek a trolejbusov tam kde ich nikto nechce a nepotrebuje a nezavádzanie tam, kde ich je treba a podobne. Nemám chuť to tu analyzovať do detailov, možno ak sa s niektorými niekedy stretneme, tak to bude na pokec pri pive. Návšteva Bratislavy ma vždy príšerne rozčúli a skutočne po nej jazdím väčšinou taxíkom (ak nie som IGK), zatiaľ čo v PRahe som použil taxík za tri roky aswi tak štyrikrát a autom po nej nejazdím vôbec. Fuj!
I.
Andrej (Anndy008)
Ved len samotna lokomotiva vazi do 100 ton, alebo aj viac a rychlosti su ine - vyssie obvykle. A ako ti uz niekto povedal, tie vlaky brzdia okamzite (po zbadani nebezpecenstva) a na full brzdy, ale praveze ta odlisnost medzi elinou a vlakmi (zeleznicnymi) sposobi to, ze tebe sa zda, ze ten vlak nebrzdi