Reply on: Igorko #15209:
to je sice mozne, ale co sa tyka dodrziavania predpisov vodicmi IAD, tak naozaj naspolahlivejsia a najucinnejsia je silova metoda (pretoze vodici elektriciek ak budu moct, tak autiak s radostou zramuju, kdezto k tomu aby sa to zmenilo mierovou cestou je treba zmenit myslenie prilis velkeho poctu ludi na prilis vela miestach a to je pri sucasnej situacii nielen v DPB ale v celom state dost problematicke)
Igorko
A všeobecne: Vaša diskusia (bohužiaľ) dokazuje, že to, čo je v Bratislava, nie je MHD ale balkánska experimentálna poloprevádzka, ktorá nedokáže cestujúcemu ponúknuť žiadnu nadhodnotu a toto je tendencia, ktorú súčasné vedenie DP ešte viac podporuje, pretože absolútne nemyslí na cestujúceho ako na zákazníka ale výhradne ako na obtiažny hmyz, komplikujúci im prevádzkovanie ich hračkového modelu v mierke 1:1 - viď obmedzovanie tých najfrekventovanejších spojov, imbecilné projekty na zavádzanie električiek a trolejbusov tam kde ich nikto nechce a nepotrebuje a nezavádzanie tam, kde ich je treba a podobne. Nemám chuť to tu analyzovať do detailov, možno ak sa s niektorými niekedy stretneme, tak to bude na pokec pri pive. Návšteva Bratislavy ma vždy príšerne rozčúli a skutočne po nej jazdím väčšinou taxíkom (ak nie som IGK), zatiaľ čo v PRahe som použil taxík za tri roky aswi tak štyrikrát a autom po nej nejazdím vôbec. Fuj!
I.