Reply on: barack40 #150700:
Čiže v praxi si to predstavuejm takto: VH - Mesto:
70: XX:00 - XX:20 - XX:40 (tak prakticky jazdí vďaka meškaniam aj dnes a pod most to aj tak stíha na prípoj k 37 a 91)
87: XX:00 - XX:30 (posunutie o 3 min. skôr by ju sprípojovalo s 99, ale bolo by treba posunúť aj 67, aby sa nerozbil preklad)
74: XX:05 - XX:35
príchod 77: XX:00 - XX:30
V praxi by to vyzeralo asi takto, príklad modelová situácia: Je víkend XX:00, do VH prichádza 87, čaká na zmeškanú 70, ktorá príde povedzme XX:01, počkajú na 77, ak medzitým nedošla a spokojne môžu odísť, väčšie meškanie ako -2 by tu nemalo nikde vzniknúť... O polhodinu neskôr by sa postupovalo rovnako, akurát by sa nečakalo na L70...
VH - Biskupice:
87: XX:16 - XX:46
70: XX:16 - XX:36 - XX:56
77: XX:20 - XX:50
príchod L 74: XX:15 - XX:45 (prestup je síce tesný, ale 74 to v pohode stíha bez meškania)
Prax: Je víkend, XX:15, prichádza 74 a odstaví sa tak, aby ju vodiči L 70, 87 A 77 videli, že reálne prišla. XX:16 príde 87, vidí odstavenú 74, ale nevidí 70, tak na ňu čaká, tá príde povedzme XX:17 a vtedy obidve (L87 aj L70) odídu. Nuž a zostáva nám iba 77, ktorá si môže spokojne odísť XX:20... Rovnako to bude fungovať aj pri XX:45, akurát sa nebude čakať na L70...
no.ev.di.
ja načrtnem ako by mali vyzerať odchody v jednotlivé časy
Vlčie hrdlo - mesto :
70 : 00 12 24 36 48 / 00 15 30 45 // 00 20 40
74 : 08 20 32 44 56 / 10 -- 40 -- // 06 36
87 : 04 16 28 40 52 / 05 20 35 50 // 13 43
príchody Vlčie hrdlo (zo smeru mesto) by boli preložené detto ako odchody z V.H. na smer mesto - otázka : Je pre DPB taký problém toto hodiť do praxe, keď tuto ja amatér to napíšem? Je nejaký faktor o ktorom vedia len experti z DPB, pre ktorý by nemohli tie spoje uvedených liniek jazdiť takto? Viem, že je to oblasť nikoho, ale tých čo tam jazdia pravidelne by takýto preklad nezabil, ba myslím, že by ho ocenili keby sa im občas stal, že nestihnú svoju linku a nemusia tam vystáť dieru, teda mali by možnosť v sedle alebo špičke do 4-5min chytiť nasledujúci spoj do mesta.
Čo sa týka prestupu 70/91, tak je to cez víkend v pohode až na to ráno.
Príchody L70
5:09,5:29,5:49,6:04,6:19,6:34,6:55
odchody L91
5:00,5:30,6:00,6:20,6:40
- 1. čakanie 21min, 2.1min na prestup alebo 31min čakanie, 3. 11min čakanie, 4. 16min čakanie, 5. 1min na prestup alebo 21min čakanie, 6. 6min na prestup, 7. 5min na prestp = prvých 5 spojov L70 je na prestup na L91 absolútne na figu, ešte tých 11min cez víkend pri tretej L70 sa dá prežiť, však lístok platí cez víkend 90min