Reply on: no.ev.di. #150689:
Ja by som tie časy nechal tak, ako sú teraz, aby sa dalo prestúpiť "odvšadiaľ všade"...Čo sa týka rannej nadväznosti 70/91, tak práve vtedy to vadí najviac. Nie ani tak kvôli lístku (ja osobne mám električenku), ale je choré, aby som z Vlčieho musel ísť o 6:02 na 87, ak mi vlak na lyžovačku ide z Petržky o 6:57... keby sa posunula tá 99, ako som písal, tak by som v pohode stíhal neskoršou 87 a tých 30 min. ráno na spánok dosť pomôže...
Ináč nedalo by sa s tou L70 to spraviť tak, že by mala aj ráno rovnaký interval, ako cez deň, akurát by sa pridali nejaký jeden / dva odchody povedzme na úseku Vlčie - NM alebo opačne, aby sa nerozbíjal prestup pod mostom?
no.ev.di.
ja načrtnem ako by mali vyzerať odchody v jednotlivé časy
Vlčie hrdlo - mesto :
70 : 00 12 24 36 48 / 00 15 30 45 // 00 20 40
74 : 08 20 32 44 56 / 10 -- 40 -- // 06 36
87 : 04 16 28 40 52 / 05 20 35 50 // 13 43
príchody Vlčie hrdlo (zo smeru mesto) by boli preložené detto ako odchody z V.H. na smer mesto - otázka : Je pre DPB taký problém toto hodiť do praxe, keď tuto ja amatér to napíšem? Je nejaký faktor o ktorom vedia len experti z DPB, pre ktorý by nemohli tie spoje uvedených liniek jazdiť takto? Viem, že je to oblasť nikoho, ale tých čo tam jazdia pravidelne by takýto preklad nezabil, ba myslím, že by ho ocenili keby sa im občas stal, že nestihnú svoju linku a nemusia tam vystáť dieru, teda mali by možnosť v sedle alebo špičke do 4-5min chytiť nasledujúci spoj do mesta.
Čo sa týka prestupu 70/91, tak je to cez víkend v pohode až na to ráno.
Príchody L70
5:09,5:29,5:49,6:04,6:19,6:34,6:55
odchody L91
5:00,5:30,6:00,6:20,6:40
- 1. čakanie 21min, 2.1min na prestup alebo 31min čakanie, 3. 11min čakanie, 4. 16min čakanie, 5. 1min na prestup alebo 21min čakanie, 6. 6min na prestup, 7. 5min na prestp = prvých 5 spojov L70 je na prestup na L91 absolútne na figu, ešte tých 11min cez víkend pri tretej L70 sa dá prežiť, však lístok platí cez víkend 90min