Reply on: MatejBA #145477:
ďalej, napr. keď som medzi 1. a 2. dverami a chcem sa pozrieť dozadu či nejde za nami autobus na ktorý by som prestúpil, tak vidím akurát tak vyvýšenú časť autobusu ? takže fakt tento inovatívny prvok hrb a schodisko v autobuse si môžu Lichavskí experti strčiť vieš kam... Keď nechodíš na prestupy a ide o dopravu v malom meste, kde ľudia cestujú do/cca 10min, tak sa to nejak vydrží, navyše pochybujem, že tam majú prestupnú tarifu a také návaly ľudí ako v BA. Vlastne aj keď bol v Prievidzi tak SOR 10.5 BN na L50 alebo 51, bol pri pár stojacich ľuďoch plný a vystupovalo sa z vozidla fakt na figu, hlavne keď som si sadol v prednej časti vozidla a cez predné dvere sa len nastupuje keďže tam už je nachystaná rada ľudí čo si kupujú lístok.
luky133
1. Všetky vozidlá okrem 25Tr boli obnovené. (Tento rok sa bohužiaľ nebude kupovať predvolebná 25Tr lebo na ňu neschválili peniaze ? ? )
2. V Karlovej Vsi bolo rekonštruovaných niekoľko zastávok. Napr. Matejkova, Molecova - pre električky, Molecova - pre autobusy atď ?
3. Napr. čiastočne nezmyselné i zmyselné linky 135 či 36. Linka 132 ževraj neprešla. ?
4. Tak to hromadné čistenie nedopadlo dobre, ale napr. vozidlá vypravované na DD boli vždy umyté pokiaľ nemrzlo.
V Karlovej Vsi išlo všetko. Keď to zoberiem z pohľadu Bratislavy tak mi ostávajú len tie ako-tak nové vozidlá a nejaká zastáva s creteprintom. ? ?