Reply on: no.ev.di. #145223:
mno ten koridor ozaj ide do bratislavy, ale madari vyuzili nasej demencie, ako cesi pri zeleznicnom koridore V ... .
ta trat z brucku po kittsee je kompletne pripravena na zdvojkolajenie a bude rychlejsie urobene ako mi urobime jeden segment na koridore 120 ..
.
navyse je to trat navrhovana do 200kmh pre jednotky typu railjat ..
.
aj teraz v jednokolajovej konfiguracii zvlada 160kmh ..
.
tragedia je, ze bohuzial v roku 2020 uz na to peniaze z EU nedostaneme ..
.
len problem je presne v tom, ze my ani nemame projekty, lebo to dementne zadanie dualnosti to vsetko nici
Z
Poďme porovnať teraz. Mám úctu k SORu ako k výrobcovi, ponúkol na trh prijateľnú alternatívu. Autobusy od SORu sú ako pre cestujúceho, tak aj pre vodiča pohodlné, z hľadiska vodiča ľahko ovládateľné a svižké, veľmi dobre sa s tým jazdí. ? Ale s Mercedesom je naozaj neporovnateľný. Je pravda, že v prípade MB sa platí aj za značku, ale táto značka garantuje kvalitu, vysokú životnosť a pri správnom zaobchádzaní takmer nulovú poruchovosť. Je to ako porovnať napríklad tenisky s GoreTexom a s inou membránou. Iná membrána je alternatíva prístupnejšia vrstvám, ktoré si nemôžu dovoliť priplatiť za GoreTex. Ale aj keď sú mnohokrát aj tie lacnejšie membrány fajn, pokiaľ potrebujem investovať do ozaj kvality a istoty, radšej siahnem po GoreTexe, ktorého kvalita je preverená časom. Vznik značky Mercedes sa (veľmi skrátene) datuje na desaťročia. SOR je značka relatívne mladá, je zaujímavou konkurenciou, ale zatiaľ nie porovnateľnou.
?