Reply on: 21Tr #129940:
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
Emo
Prechod pre chodcov tam je (hneď pri LIDLi). Akurát pred časom tam čiastočne vymieňali vozovku a tam kde dali nový asfalt akosi "zabudli" domaľovať prechod. Takže to vyzerá tak, že v časti vozovky prechod je a v časti nie je vyznačený.
? Ale akurát včera som čítal v novinách vyhlásenie magistrátu, že sa chystá obnoviť vodorovné značenie, tak snáď sa dostane aj na tento prechod. Ďalšou možnosťou je prejsť cez prechod, čo je za zastávkou Švabinského (pred križovatkou s Prokofievovou). To je však veľká obchádzka.
Tým som chcel povedať, že prechody pre chodcov tam sú, ale nie je to ideálne (presnejšie k ideálnosti to má ďaleko).