Reply on: levan #129935:
Práve preto som ale spomenul ulice Záhradnícka, 29.augusta, a pod. lebo sú to jednoprúdové komunikácie kde je značný problém s plynulosťou dopravy, preto tam jediné čo by kapacitne pomohlo bola električka a odstaviť tie ulice z premávky pre IAD.Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).
21Tr
1) Najlbližšie zastávky sú Jiráskova (bývalá TERNO) a Švabinského
2) Ak človek ide od Jiráskovej tak buď si obíde celú lúku alebo pôjde krížom cez vychodený "chodník" kde už zmizla tráva, avšak po daždi dopraje dobrý bahenný kúpeľ obuvi
3) Zo Švabinského to je asi rovnako ďaleko ako od TERNA ale vôbec tam nie je prechod pre ľudí čo chcú nastúpiť na 68 a 99 na smer Romanova. A nikto si nesťažuje, nepindá. Buď má auto, alebo ide do TERNA alebo sa prejde ako napr. ja alebo otec keď tam ideme nakupovať.
Neviem prečo by mal byť okolo LIDLu taký rozruch, keď je to ešte menší obchod ako TERNO, Kaufland, a neporovnávam to s TESCOM a Carrefourom radšej. To by potom aj potravinu Albert mohli mať MHD linky ?
Ďalej by ma zaujímala sťažnosť na cestovanie na Hlavnú stanicu. Neviem čo sa nepáči keď tam premáva linka 32 už v slušnom intervale (až na ten víkend) by prehanom intervale počas špičky.