Reply on: 21Tr #129940:
hovorim to, zarty zboznujem, ale nie odtial - potial,Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?
21Tr
Len načrtnem sci-fi "čo by bolo keby..."
Predstav si napr. električkovú trať od Slovanetu cez Záhradnícku, s pokračovaním od Odborárského námestia cez Mickiewiczovu a na Obchodnú. Na Americkom nám. by teda krížom cez trať z Ružinova prechádza trať z Račianskeho mýta na smer Špitálska a na Odborárskom nám. by sa Ružinovská trať spájala s Vajnorskou. Bola by to najrýchlejšia možná cesta z Ružinova do centra ? ďalej by bol problém určite s IAD v úseku Ul. 29. augusta Kollárovo nám. tak tam by práve bola vhodná električková trať pre električky na smer Prievoz - Vrakuňa (ktoré však neexistujú a sotva budú).