Reply on: MiroBA #129963:
Konkrétne kĺbový LAZ tu mal byť aj na testovanie, ale potom sa syn majiteľa fabriky rozhodol, že oni vlastne na ten západ ani preraziť nechcú (teda aj by chceli, ale najskôr treba zaplatiť a potom testovať) tak z toho vzišlo. Prípadne ma opravte niekto, ak som to doplietol.
videl som to niekde v Sofii či kde
levan
Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?