Reply on: 810zssk #129950:
ponahlanie je asi vyvolane pomerom medzi rytmami, 4 linky elektriciek privazaju castejsie a vacsie mnozstvo ludi, ako ich dokazu "pohodlne" odviest 3 linky, z ktorych iba jedna tam zacina a zvysne dve prichadzaju dost obsadene, tak sa mnohi snazia co len vladzu, nehladiac na riziko straty toho najcennejsieho, aby stihli najblizsiu 33,
levan
Zahradnicka nie je jednoprudova, problem (?) s plynulostou sa nevyriesi vylucenim IAD, lebo sa premiestni na ine cesty a tam mozno bude ucinok ovela horsi, ak chceme na Zahradnickej zlepsit pomery, mohli by sme vyskusat (najprv na simulacnom modeli) "odstranenie" parkovacich miest na pravej strane medzi Svatoplukovou (Kvacalovou) a Rastislavovou a urobit tam vyhradeny pruh, situovanie kolaji na tejto ulici by asi prinieslo dost organizacnych starosti v krizovatke s Mileticovou, viem si predstavit aj variant takej organizacie, ze po Zahardnickej by obojsmerne premavala elektricka a IAD jednosmerne z centra do Ruzinova,
myslienka umiestnenia kolaji na Mickiewiczovu sa mi velmi paci, ziskala si ma, uz len preto, ze vyrazne zvysuje variabilitu, verim, ze specialisti dokazu riesit kombinaciu krizovania a pripojenia, odbocenie na Zahradnicku by uz bolo "malinou",
vyhodnost kolaji na ul. 29. augusta mi zatial nie je jasna, kam by to malo pokracovat? do Prievozu a Vrakune? nebolo by to vhodnejsie od Safka po Dost.rade, popred AS Mlyn.nivy, po Prievozskej, Gagarinovej atď.?