Ja v tom zmysel vidim. Niekolko stoviek cestujucich sa nebude musiet tlacit v kratkom autobuse a uzije si moderny NP bus namiesto nejakej sunky po zivotnosti. Ak je to zadarmo, tak sa to urcite oplati..
Lenže DPB nevie od roku 1998 čo chce, okrem SOR, na ten sa ani nie je treba pýtať. Tie testy možno majú zmysel tam kde obnovujú autobusový park každých 6-9 rokov ale tu sotva. Aspoň v roku 2003 sa mohli zmôcť na dáke B961 a B952. Neboli to síce NP vozidlá ale boli nové a teraz s odstupom času by sa nám aj tie veľmi veľmi hodili nakoľko je kríza finančná a tiež je kríza čo sa týka počtu ľudí schopných konať.
Serie by som to nenazval, len nevidím v tom zmysel. To, že máme jeden klbák gratis je fajn, to, že je NP je super ale serie ma to, že je to LEN ďalšia epizóda do knihy "Testované vozidlá", ktorú DPB píše a výsledky stále nevidno. Ja už chcem aj aby do BA došli klbáky ktoré budú vlastníctvom DPB a v nejakom lepšom počte (240 aspoň) takže mňa takéto testovacie jazdy neuspokoja. Teší ma, že som sa v ňom mohol povoziť ale osoh tie testovania nepriniesli a tender neovplyvnia nikdy myslím ani zďaleka. Na Citelisy tu diskutujúci nadávajú ale nakoniec vyhrali tender a Citará napriek tomu, že v Londýne pohoreli sa dostali do finále tiež. Tie testovačky prinesú osoh len výrobcovi. Pokiaľ viem tak Bratislavskými ulicami prešlo všetko bez problémov okrem Ik417.
Ja som s nimi nesuhlasil, to je normalne, ani ty si nesuhlasil s mojimi Ale neriesme to uz teda.
Ja hladanie sprisahania, spyknutia, alebo podvodu za VSETKYM vnimam ako prehnane konspiracie..
nechcem sa uz teraz k tomu moc vraciat a ani nemam cas byt teraz na pocitaci, ale Tvoja argumentacia bola typu -je to dobre, pri prestupe sa podvadzalo, skoro nikomu ta prestupnost chybat nebude... A vobec si nebral protiargumentaciu od ostatnych.
a konspiracnymi teoriami je to tiez o nazore a myslim si, ze jedina nenormalna anomalia bol Marceloool, ktory tiez iba tlacil svoju ideu vlaku na Nivy. Ostatne ja osobne este beriem ako-tak v norme. Ak sa niekto prejavi velmi zle, obycajne ho potom niekolko ludi zjazdi, takze ja si myslim, ze stale je to ako-tak zdrava diskusia o doprave (priklad prehnitej, toxicke diskusie bez hlavy a je na topkach).
Na zaklade coho tvrdis, ze bola "akoby som mal klapky na ociach"? Mal som iny nazor a argumentoval som.
Ano, googlit sa da, ale niektore veci sa googlia tazko.. Ja som za zachovanie tohto fora, ale zaroven vytvorenia fora kde bude mozne prispievat iba normalnym ludom co nebudu sirit svoje paranoidne teorie o sprisahaniach a nebudu nadavat na to ze sme na par tyzdnov dostali NP klbak.
nechcem Ta nejak nastvat, ale aj Tvoja diskusia k neprestupnemu listku bola ako keby si mal klapky na ociach... A otazky o doprave? odpoved si kazdy predsa vygoogli
takze ano, prispievatelia su vseliaki, ale stale je to celkom o doprave a kazdy vyjadruje svoj nazor. a diskutujeme. Katastrofa pre diskusie je na topkach...
Mercedes vyrába v základnej výbave kĺobé autobusy, ktoré majú len tri dvere a sólo, ktoré majú len 2 dvere takže to asi CapaCity bude až na to, že náš je takmer v najvyššej výbave.
testovanie by malo sluzit aj na to, aby DPB vedel co chce. Ake parametre, vybavu, ... maju mat vozy co nakupuje. Lebo o znacke rozhodne verejna sutaz, ale dodavatel doda len to co si zakaznik objedna.
Naozaj by si nemusel toľko kecať o veciach, o ktorých nemáš ani ponatia. Británia nie je iba Londýn a Briti nemajú dvojpodlažáky zo zotrvačnosti, majú ich preto, že vďaka šírke ulíc sú vo väčšine britských miest kĺby nepoužiteľné. Na väčšine kapacitných liniek v takom Bristole alebo v Plymouthe by si sa s kĺbom jednoducho nevytočil. Aj v Londýne boli Citará kupované iba na konkrétne linky, nikdy nimi neplánovali doubledeckery úplne nahradiť. Oni z našich kĺbov majú asi takú srandu ako my z ich doubledeckerov - britskí prevádzkovatelia sa sťažujú na náročnú a drahú údržbu (kvôli kĺbu) a vysokú spotrebu. A čo sa tej bezbariérovosti: dvojdpodlažák znamená že to má vrchné a spodné podlažie, a to spodné je bezbariérové - minimálne vo väčších mestách už nenájdeš dvojpodlažák, ktorý by nebol nízkopodlažný.
A s výmenou cestujúcich tam tiež nie sú problémy, dokonca ani tam kde má autobus iba jedny dvere. Jednak tam pomer užívateľov VHD a IAD je trošku iný než u nás a jednak bežní Briti čakajú na zastávke disciplinovane v rade (!) kým ľudia nevystúpia, namiesto aby sa ako u nás dovnútra rvali ako divá zver...
stevo
a konspiracnymi teoriami je to tiez o nazore a myslim si, ze jedina nenormalna anomalia bol Marceloool, ktory tiez iba tlacil svoju ideu vlaku na Nivy. Ostatne ja osobne este beriem ako-tak v norme. Ak sa niekto prejavi velmi zle, obycajne ho potom niekolko ludi zjazdi, takze ja si myslim, ze stale je to ako-tak zdrava diskusia o doprave (priklad prehnitej, toxicke diskusie bez hlavy a je na topkach).