Reply on: MiroBA #125218:
V podstate vo všetkom, čo píšeš. Budem reagovať len na príspevky #125215 a #125217, ostatné nemám chuť znova čítať. Košice nás v počte modernizácií nepredbehnú - na Variá LF sa len podpísala rámcová zmluva (cca pred rokom), ale tým to zrejme aj skončilo - aspoň zatiaľ sa nič nerobí. A BA doteraz nekupovala vozidlá Vario3LF, lebo prioritne bolo treba nahradiť dožívajúce K2. A rozhodnuté bolo nahradiť aj posledné "kačice" K2S-kami, nie Vario LF2-kami, aby sa z BA nestalo Brno a nemali sme tu milión typov električiek. Navyše K2S je lacnejšia ako Vario LF2 a okrem toho by sa vďaka súdruhovi Poltretinovi schvaľovala X rokov... Čo sa týka modernizácií T3, tam boli použité vysokopodlažné skrine VarCB3 z toho dôvodu, že v čase rozhodnutia o ich nákupe ešte Vario LF neexistovalo. Za čo by si teda podľa Teba niekto zaslúžil nakopať do zadku? Mimochodom, K3S sa nedá spraviť tak, že medzi články K2S-ky vložíš stredný. To si predstavuješ ako "Hurvínek válku". A som zvedavý, za čo by si asi tak tých 15 - 20 skríň Vario LF nakúpil a hlavne načo by to bolo dobré, keď so súpravami sa výhľadovo nepočíta...
M3go
Skôr by som zmenil konečnu 212-tky. Konečná Tesco Lamač by sa viac využívala než Voj. Nem kde chodia ludia len cez výkend cez týžden by tam postačovala 49.
Siemens je na rovine iba Stromova je v kopci ale keď IK 435 sa odtial pohol tak ten Man mohol tiež. Ale podla mňa vodič Manu nevedel kde ma a kde nema zastavovať lebo zastavil neskôr na zastavke Siemens ale na tej kde ma stať iba 44-ka. ?