Reply on: M3go #125214:
Jasné že mohli mať i oboje keby náš DPB nezaspal dobu.
Tá KT3 by bola už celkom aj hodná takej veľkolepej prezentácie čo nedávno DPB robil. A to ešte sa mali odvahu chvastať cudzími vozidlami pretože pokial viem Tedom DPB nevlastní ani jeden. To len pomimo...
Tie typy sú mi inak pomerne známe. Síce mne osobne sa tá Plzenská verzia veľmi nepáči, skorej by som privítal radšej ostravské Vario LF3.
Unás by navyše nemuseli ani takto T3ky prerábať, ono stačilo keby namiesto K2S a robili rovno K3S.
Keby tiež aspon nakúpili tak zo 15-20skriní VarioLF a zaradili to ako prvé vozne v súprave.
premenovana na K3.
MiroBA
V poho to vyzerá byť. No PARS NOVA to asi veľmi nepoteší ? . Tak Ukrainci -ide o Charkovské vozy ak som dobre čítal, sa rozhodli modernizovať svojpomocne -ako čítam priamo v Charkove -Charkovskij Vagonoremontnyj Zavod.
Inak tie ich čelá sa mi viac pozdávajú ako naše "Kotas" len tie bočné okná to tam mohli hodiť už Determálne sklá -niečo ako na našich K2skách. A vidím že riadne šetria na sedačkách.
..bohvie ako sa im to osvedčí.
Tu by som ešte dal do pozornosti, že ruský Volgograd sa zase rozhodol modernizovať aj za pomoci českeho Pragoimex -112 vozov má mať skrinu T3R.P s "Pelikán" čelom.