Náhodou, nočáky sú celkom zaujímavé. Okrem toho, že na Hlavnej stanici je o polnoci vidieť kadečo (od 501ky po 515, 518 a všetky možné služobáky) sú tu aj dobre známe paradoxy: na Mánesovo námestie nechodí cez deň nič, ale v noci nočák. K Cintorínu Slávičie údolie chodí 518ka, ale len smerom tam. Pred pár rokmi totiž niekoho napadlo poslať na bývalú 517ku úplne nový Ikarus 435 a nejaký dobrák mu vytĺkol zadné sklo. A odvtedy z Mlynov nechodí do mesta nič. Zaujímavý je aj prestupný uzol úplne v paži na Vrakunskej ceste, kde chodia až tri nočné linky 511, 512 a 517. Vskutku "premyslený" systém nočných spojov...
Zuzana
cestujucu verejnost.Ani neviem preco,ved sme nic neurobili,len sa chceme dostat tam,kam potrebujeme.
Uz tyzden sa vozim vo vymrazenych trolejbusoch.
Ak si rano okolo 6hod.sadnete do 202 smerom z mesta,
garantujem Vam,ze po dvadsiatich minutach jazdy vystupite dokonale premrznuty.Samozrejme,ze "pan"
vodic ma vo svojej kabinke teplo.
Chcem sa spytat,kam idu peniaze ktore ja tazko zarobim?Kupim si elektricenku na ktoru setrim cely
rok.Na ake ucely vyuziva DPB moje - nase peniaze?Ved za tie roky zvysovania cien cestovnych listkov
by sme sa mali vozit ako krali.
A ked sa nahodou rozhodnu "pani" vodici strajkovat ide to tiez z nasich penazi?
Ja pracujem v trojsmennej prevadzke a nie je to med lizat.Z 8500 korun,ktore dostanem musim vyzit a im sa mali 15000 - 17000 tis.korun.Keby som sa rozhodla
strajkovat,tak mi zamestnavatel povie dovidenia.Na moje miesto caka 10 dalsich .
Mozno keby to urobil aj ich zamestnavatel viacej by si vazili moznost pracovat.