Cez prázdniny som mal tú česť a bol som v Budapešti. Premáva tam (ak sa nemýlim) 16 nočných liniek označených 1É až 16É. Mrkol som na ich cestovné poriadky a iba som oči vypliešťal. Majú interval 10 minút. Dajme tomu, že Budapešť má 4x toľko obyvateľov ako Bratislava. Potom by tu mali chodiť nočáky každých 40 minút. Ale to nie, my máme radšej interval 1.15 hodiny. Rád by som vedel, prečo nemôže byť medzi 01.05 a 03.20 ešte jeden odchod nočákov z Hlavnej stanice. Čo robia vodiči za ten čas na konečnej? Nočné električky a trolejbusy u nás nejazdia preto, lebo sa vraj robia údržby tratí. V Brne je to vyriešené tak, že ak sa niečo opravuje, namiesto električiek či trolejbusov idú autobusy. Ale na Slovensku je všetko inak. Autobusová divízia má v zuboch elektrickú divíziu, takže ak sa napríklad opravuje meniareň Leškova, autobusáci majú nervy z toho, že musia vypraviť o tri vozy viac (dva na linku 516 a jeden na služobák 408). Ale povedzme si rovno - samotní Bratislavčania nie sú príliš naklonení nočnému životu. Ak sa niečo nočné už odohráva, ľudia začnú písať petície, že je to hlučné, zlé a podobné. Napríklad koncerty na Hlavnom námestí alebo v Propeleri. Takže o normálnom nočnom živote ako je to zvykom v ozajstných európskych metropolách môžeme zatiaľ len snívať...
P.S. Peter P.: Už sa veľmi teším na tie tvoje fotky!!!
P.S. Peter P.: Už sa veľmi teším na tie tvoje fotky!!!
Jozo
Inac pokial viem tak 4404 je teraz cely zeleny a pokial sa dobre pamatam tak predtym bol tmavomodry Zepter...