Reply on: NN #112229:
Neviem ake mas skusenosti ty, ale ja mam skusenosti z kontrol len dobre a uz hodne davno som nevidel ze by niekto dal revizorovi uplatok (presnejsie, ze by ho revizor zobral).. este mozno ta partia co ked nastupuje tak sa cela elektricka nakloni, ale ostatny su v pohode."zakladny listok je jasne zakladny listok, teda najkratsi" - Preco musi byt najkratsi? V Bratislave bol myslim istu dobu zakladny 30 minutovy aj ked existoval 10 minutovy (este niekedy na zaciatku existencie prestupnej tarify).. Ak sa mylim, opravte ma.
Cim vyssia pokuta, tym lepsie za predpokladu ze nedobrovolny / neumyselny (zabudli) cierny pasazieri budu chraneny od toho aby hned platili celu vysku.
Vladimír
1. Prijaté riešenie je určite lepšie ako plošné zvýšenie cien všetkých CL (vrátane PCL) o nejaké odsúhlasené percento. S prijatou zásadou možno súhlasiť - cezpoľní a občasní zaplatia viac, pravidelných cestujúcich sa vyššia cena nedotkne.
2. U 15min. lístka mi vadí neprestupnosť. Ako tu už bolo spomínané, využiteľnosť jeho prestupnosti je minimálna, ale ide o princíp. Takto DPB prvýkrát od roku 2000 znova v určitých prípadoch zaviedol poplatok za prestup. A to nie je dobre.
3. Naďalej ostáva pomerne vysoká cena 24h CL, ktorý by inak mal potenciál byť viac využívaný napr. domácimi - občasnými cestujúcimi, ktorí občas potrebujú výnimočne využiť MHD viac ako inokedy, čím prerábajú na JCL.
4. Zmena platnosti PCL je nefér. Nemôžem v tom, akokoľvek sa snažím, vidieť nič iné, ako snahu zarobiť.