Reply on: bwd #111159:
Tak vidíš, sám sa s Valcom zhodneš 
Ty píšeš: "Stačí tam ísť a pozorovať, koľko Bratislavčanov tam denne ide LEN kvôli banke, či lekárni, alebo aj lekárovi, koľko ich tam leží v nemocnici a za nimi chodia príbuzní."
A Valec #111160) "Ak ti ide o spojenie dvoch obcí (či v tomto prípade obce Kittsee s mestom Bratislava), tak je to spojenie dostatočné."
Rozdiel je len v tom, že Tebe sa počet cestujúcich zdá byť vyšší ako ponúkaná kapacita, Valec považuje kapacitu za primeranú dopytu.
Smutné je, že do veľa príspevkov dávaš vetu podobnú druhej časti tejto: "Pre Bratislavčana je Kittsee prakticky súčasťou Bratislavy. To ale Blavák nikdy nepochopí." - Tá zhadzuje celý predchádzajúci príspevok a je nekonštruktívna. Alebo ju mám chápať ako demonštráciu typicky slovenského - nekonštruktívneho myslenia?
Ja osobne vnímam seba ako Bratislavčana, keďže tu žijem od svojho narodenia. Nič na tom nemení ani fakt, že môj praprastarý otec sa na Slovensko prisťahoval z Nemecka. Kvôli tomu sa Nemcom necítim
by nielen "rajčania". DPB sa ešte máli, asi si myslia, že budú ryžovať zlato na 901, no určite akurát tak vyryžujú veľké kulové, a ani prípadná 801 do Rajky ich neobohatí no viem zaručiť, že ani neokradne keď sa vyše roka pokúšajú z Rajky prizvať ľudí z DPB na rokovanie, ktorí ho náležite ignorujú a potom vyhlasujú, že ich nikto neoslovil. A čo sa týka spojenie železníc tak logika nemálo vzdialená DPB. Jediný a celý problém sú MÁV, ktoré odmietajú predĺžiť 4 spoje denne na trase Gyor - Rajka do Petržalky. Síce ich osobné vlakové súpravy Siemens-Talent niesú technicky najvhodnejšie pre naše trate no Rakúske sem jazdia na výnimku a šlo by to aj na trase Rajka - Rusovce - Petržalka. Ochota neskôr bola na strane našich železníc vypravovať naše vlaky tam čiže predĺžiť dačo z Petržalky alebo vypraviť zvlášť vlak. MÁV to zamietli a vyšlo nejak napovrch, žeby im brali zisky z cestovného, ale akého keď oni sami žiadne vlaky neprevádzkujú na tejto trase? Čiže jasne MÁV na tejto trase je proti akémukoľvek spojeniu. Na ostatných hraničných prechodoch sú aspoň 4 páry osobných vlakov denne, ktoré spájaú prihraničné dediny a plus nejaké rýchliky, ktoré ale okrem prihraničných staníc v ostatných menších staniciach nestoja.
zakaznik
- Nekonštruktívne sa mi vidí to, aby vznikali linky "MHD" do kdeakej pidiobce na základe dohody DPB s Gemeindeamt. Prečo neupraviť linkové vedenie Postbusov na základe dohody a spolufinancovania s Bratislavským samosprávnym krajom? Čo má s týmto mestská hromadná doprava?
To, že si Cílek presadil nehoráznu p94ovinu do Wolfsthalu, ešte neznamená, že sa musíme po ňom op94iť a chrliť ďalšie ako na bežiacom páse.
?