Reply on: pepke #111727:
Myslis si, ze po vybudovani Lamacskej brany bude 21 prechadzat len okolo? Obavam sa, ze budu velke tlaky, aby sa motala aj v danej lokalite a mala tam zastavky. Okrem toho v case, kedy by to malo byt hotove uz kludne moze byt na Lamacskej rovnaka zapcha ako pred postavenim tunela. A potom az tak jednoznacne rychlejsia byt nemusi. Ak sa na buducnost pozerame s pohladom "teraz je elektricka pomala", tak je to dost kratkozrake. Alebo sme sa uz zmierili s tym, ze sa elektricka v BA k lepsiemu zmenit neda?
? Nebola by na škodu trať od Šafka cez Dostojveského rad k Autobusovej stanici s pokračovaním cez Mlynské nivy a ďalej cez Košickú k eline do Ružinova. Na Mlynských nivách by sa potom mohlo pokračovať v budovaní trate cez Prievozskú a Gagarinovu na Dolné hony. Takto aspoň bude viac tratí v meste a po rozšírení do Devínskej N. Vsi a Vajnor by mohli električky premávať po rozmanitejších tratiach v centre. Každý uzná, že tie dve možnosti prechodu cez centrum pre električku sú žalostne málo, ktoré aj tak okrem iného sú od seba vzdialené do 500m
?