Reply on: derik #110748:
1. Opakujem, NS nie je vsade, skratka prestupy na "podradeny" system budu vzdy. Vyrazne zlepsenie by bolo vybudovanie Petrzalky, Vajnor, Lamacskej Brany + ZZ DNV - Eisnerova, pripadne este elektricky Dolne Hony a Letisko
2. Nie elektrickova siet, ale linkovanie. Odporucam pozriet tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf - ak by sa zrealizoval, mame idealne linkovanie (cela siet s jedinym prestupom).
3. AS by sa dala riesit vlakom, letisko by mohlo mat elinu, ale je otazka ci je to ekonomicke. Skor som aj za riesenie letiska vlakom (rychlejsie spojenie po dobudovani tunela).
Mike
Interval všetkých električkových liniek v Bratislave je cez pracovné dni školský rok 12 minút od 5. hod ráno do 20. hod večer. 15 minútový interval majú iba cez pracovné dni prázdniny.
Električková linka z Petržalky, ktorá by končila na šafku (keď tak už oblúkom cez Jesenského a Nám. Ľ. Štúra) by nemala zmysel a ak by sa o takej uvažovalo, tak iba ako o doplnkovej k vyššie uvedeným ?