Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark01 #110765:
naozaj mu doverujes, ze po vsetkych tych pomyselnych tendroch na vselico a vopred danych vyhratych sutaziach, pochybnom rozhodovani a pod. ze pojde aspon badatelna suma zo statu v prospech obcana-bratislavcana? ?
Reply on: Ike #110764:
Este dodam, ze ked raz nase vnucata budu v zasmradenom meste, bez fungujucej MHD, s autami vo futuristickom centre, pojem sport nebude pre nich existovat, vsade bude same sklo a klimatizovane priestory a zelen leda tak umela... mozno sa raz Bratislavcania spamataju... ?
Reply on: 810zssk #110761:
V tomto s Durkovskym plne suhlasim.
Reply on: 810zssk #110763:
potom z toho postavaju biznis centra... je to fakt smutne... iba hlupak by nevidel ze tu ide o prachy a nie o obyvatela (ci Bratislavy, alebo BSK)... kazdy svoju pesnicku, kazdy svoje koryto... ved toto je non-sens
Reply on: Ike #110762:
Este dufam ze pride niekto kto pride s navrhom prebudovat nejaky futbalovy stadion na hokejovy, pripadne prestavat letisko na stadion. Ani sa nenazdame, pride rok 2011 a my tu budeme mat rozostavane 4 stadiony, ktore nam budu na nic, lebo MS sa presunu. Stavba sa zastavi a o 10 rokov niekoho napadne spravit v BA majstrovstva sveta. Zas sa zacnu dohadovat ze ktory stadion dokoncia a kym sa dohodnu pridu dalsie 4 navrhy. To uz budeme mat 8 rozostavanych stadionov, ktore nam budu opat nanic lebo MS sa pre ich nedostavanie presunu. Bratislava.
sorry za OT, ale neviem ci sa smiat alebo plakat.... ? ? ? ? kazdopadne rozdychava ?

http://hokej.sme.sk/c/4049969/bratislava-bude-mat-asi-dve-moderne-hokejove-haly.html
Komunalnopoliticky offtopic:

SITA :: Ďurkovský požaduje financovanie Bratislavy štátom
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/19519/Durkovsky-pozaduje-financovanie-Bratislavy-statom.html
"Ako potvrdil pre agentúru SITA, má eminentný záujem na tom, aby štát financoval aspoň časť funkcií, ktoré mesto zo svojho postavenia vykonáva. Ako príklad spomenul starostlivosť o ďalších okolo 180 000 ľudí prichádzajúcich denne do hlavného mesta či o takmer 60 000 študentov. Samostatnou kapitolou je podľa neho mestská hromadná doprava, pri ktorej dotujú Bratislavčania ľudí dochádzajúcich do hlavného mesta."
Reply on: 498.106 #110750:
Rušňová čata bola bratislavská, českej národnosti, ktorá sa za "svojím" rušňom do Bratislavy odsťahovala!
Reply on: ivanbuto #110721:
Dovolil som si taký návrh podať. DPB ústami sovjich predstaviteľov nemá záujem.
Na vsetkych zastavkach Zahradnicka su uz nove oznacniky. Okrem Zahradnickej smer Trnavske myto pre trolejbusy je vsade pouzity novy styl.
Reply on: KOLAcik #110754:
Ked ti niekto do 3 minut neodpovie tak uz su vsetci zly?

Posli ich na ba (at) imhd (dot) sk.
Reply on: derik #110748:

1. Opakujem, NS nie je vsade, skratka prestupy na "podradeny" system budu vzdy. Vyrazne zlepsenie by bolo vybudovanie Petrzalky, Vajnor, Lamacskej Brany + ZZ DNV - Eisnerova, pripadne este elektricky Dolne Hony a Letisko
2. Nie elektrickova siet, ale linkovanie. Odporucam pozriet tento navrh: http://hrady.sk/imhd/eliny2008.pdf - ak by sa zrealizoval, mame idealne linkovanie (cela siet s jedinym prestupom).
3. AS by sa dala riesit vlakom, letisko by mohlo mat elinu, ale je otazka ci je to ekonomicke. Skor som aj za riesenie letiska vlakom (rychlejsie spojenie po dobudovani tunela).
Reply on: KOLAcik #110754:
Ak myslis na forum tak nijako ak myslis do galerie tak nijako. Musis ich poslat teraz neviem na, ktory to mail... 🙂
Fakt dakujem za pomoc
Reply on: Mike #110749:
pre električky
Chcem sa spytat ze ako sa vkladaju fotky dalujem
trochu OT k dnešnému dátumu: 27.8.1964 na skušobnom okruhu Cerhenice (žst.Velim, okr.Kolín) vytvoril parný rušeň 498.106 československý rýchlostný rekord parnej trakcie - dosiahol rýchlosť 162 km/h. Touto rýchlosťou prešiel okruh 6x = cca 80 kilometrov. Ťahal merací vozeň + prototyp vozňa Aa (1.tr.) MÁV na ktorom maďarský výrobca testoval nové podvozky na rýchlosť 160 km/h.Rušeň vtedy patril depu Bratislava hl.st., aj rušňová čata bola bratislavská.
Reply on: derik #110748:
Áno Štúrova bude po novm obojsmerná
Reply on: 810zssk #110747:

1. Ja som len pisal ze nemame uceleny nosny dopravny system ale je roztriesteny na jednotlive mestske casti a ked chce clovek cestovat z jedneho kuta Bratislavy na druhy caka ho v niektorych pripadoch dost komplikovane prestupovanie.
Ja si osobne myslim, ze vsetky linky, ktore tvoria nosny system by mali mat pre cestujuceho lahko prestupne miesta, kde cestujuci nemusi slapat 5min medzi zastavkami (napr. zastavky Hlavna Stanica/Predstanicne namestie/SAV). Mne je jasne ze taketo prestupove miesta sa v BA riesit ani velmi nedaju, ale tym padom sa ani neda hovorit o nosnom systeme.

2. Sucasna elektrickova siet v BA je system odvsadial vsade co ma za nasledok viacero nedostatkov:
- vsetky elektricky z centra mesta na koniec radial sa vetsinou zhluknu cize sa elektricky neprekryvaju v 4min intervale ale vznika jeden 12min interval.
- ak dojde k poruche/nehode na jednej radiale na nejaky cas to kapacitne ochromi aj inu riadialu, nehovoriac o tom, ze elektricky pre bezneho cestujuceho v centre mesta zacnu chodit nahodne a cestujuci nevie kedy mu pride elektricka a kam ho zavezie.
Preto si osobne myslim ze najlepsim riesenim je na jednu radialu jedna linka.

3. Ja viem ze nosny system nemoze ist vsade, ale urcite by mal pokryt vyznamne miesta a velke sidliska. Ak by sme povazovali elektricky za akysi nosny system ostava nepokryta autobusova stanica a letisko, co si myslim ze su vyznamne body v Bratislave.

--------------
A este sa vratim k elektricke do Petrzalky:

- neviete nahodou ci bude Sturova ulica pre elektricky obojsmerna? Pretoze ak nie, tak to bude zabava pre cestujucich zakazdym obiehat po Jesenskeho/Nam. L.Sturova + zakruty + semafori + vyhybky

- budu po jej vybudovani existovat aj normalne prestupove uzly na autobusy? Lebo ak bude musiet cestujuci slapat 5min peso od zastavky k zastavke tak si myslim ze ten komfort cestovania elektrickou v Petrzalke bude ubohy.

- A este jeden osobny nazor, toto mesto sa nevie postarat poriadne ani o sucasnu elektrickovu siet, vela usekov je v havarijnom stave, na opravu Zahradnickej cakali cestujuci cca 5 rokov, na opravu trate v Tuneli cestujuci cakaju min. 7 rokov trat v Karlovej Vsi je od jej poslednej velkej opravy zaciatkom 90-tych rokov stale poruchova. Takze uprimnu sustrast cestujucim vyuzivajucich linku 95 pretoze po jej zmene na elektricku to bude asi zhorsenie kvality cestovania.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.