Komunalnopoliticky offtopic:
SITA :: Ďurkovský požaduje financovanie Bratislavy štátom
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/19519/Durkovsky-pozaduje-financovanie-Bratislavy-statom.html
"Ako potvrdil pre agentúru SITA, má eminentný záujem na tom, aby štát financoval aspoň časť funkcií, ktoré mesto zo svojho postavenia vykonáva. Ako príklad spomenul starostlivosť o ďalších okolo 180 000 ľudí prichádzajúcich denne do hlavného mesta či o takmer 60 000 študentov. Samostatnou kapitolou je podľa neho mestská hromadná doprava, pri ktorej dotujú Bratislavčania ľudí dochádzajúcich do hlavného mesta."
SITA :: Ďurkovský požaduje financovanie Bratislavy štátom
http://www.webnoviny.sk/slovensko/clanok/19519/Durkovsky-pozaduje-financovanie-Bratislavy-statom.html
"Ako potvrdil pre agentúru SITA, má eminentný záujem na tom, aby štát financoval aspoň časť funkcií, ktoré mesto zo svojho postavenia vykonáva. Ako príklad spomenul starostlivosť o ďalších okolo 180 000 ľudí prichádzajúcich denne do hlavného mesta či o takmer 60 000 študentov. Samostatnou kapitolou je podľa neho mestská hromadná doprava, pri ktorej dotujú Bratislavčania ľudí dochádzajúcich do hlavného mesta."
derik
Myslim ze tu elektricku do Petrzalky tazko mozno nazvat Nosnou, ked cestujuci pride na Safarikovo namestie a odtial ma uz len obmedzene moznosti dostat sa efektivne do dalsich casti Bratislavy:
Dubravka/Karlovka: pomala linka 12, interval 15min/20min
Prazska/Kramare/Patronka: neexistuje priamy prestup
Raca: linka 11, interval 15min/20min
Ruzinov: linka 14, interval 15min/20min, alebo linka 50
Vajnorska/Jurajov dvor: neexistuje priamy prestup
Trnavska/Roznavska: neexistuje priamy prestup
Dolne Hony: neexistuje priamy prestup
Tam kde neexistuje priamy prestup zo Safarikovho existuje z ineho miesta priamy prestup, kde ale buduca akoze nosna elektricka nepremava, premava tam ina linka z Petrzalky.
Ciastocnym riesenim niektorych priamych prestupov v uzle Safarikovho namestia, by bolo posunutie zastavky Mala scena k Safarikovmu namestiu.