http://bratislava.sme.sk/c/3988288/bratislava-si-vzala-miliardovy-uver-na-splatenie-pozicky.html
ja len ze ked som toto tu hovoril par rokov dozadu, a zopar ludi to tu obhajovalo ako super napad drzat X milard na konte a platit poplatky etc na nosny system ..
ja len ze ked som toto tu hovoril par rokov dozadu, a zopar ludi to tu obhajovalo ako super napad drzat X milard na konte a platit poplatky etc na nosny system ..
zakaznik
Zanedbáme teraz rakúšanov a turistov a uvažujeme len tých našich 25 osôb na spoj na trase Petržalka - Flughafen. Tí prejdú 7 km po novej trati a 37 km z Wolfthalu po Flughafen po starej.
A teraz bacha... Ja tvrdím, že z ekonomického hľadiska je DOSTAVBA tejto trate pre 25 ľudí za hodinu v jednom smere porovnateľná s výstavbou nejakej novej trate pre 157 ľudí za hodinu v jednom smere.
Lebo ak by tých 25 z novej trate malo prestúpiť na iný vlak, tak to už možu prestupovať z busu, to je jasné. A bol by som ultrašotouš, keby som takú trať chcel.
37 km + 7 km = 44 km
44 / 7 = 6,3
25 . 6,3= 157 os
Podmienka pre takúto úvahu je, že sa súprava od Viedne postupne vyprázdňuje, čiže tam netreba nič pridávať.
Nejaké pripomienky?