no veď hej, ten dizajn (+hrb) je asi najväčšia slabosť toho SORu. Inak nemám nič proti. Potrebujeme sa zbaviť B732 takže je to asi najlepšie riešenie..
Sorky niesu take zle a nekvalitne vozy, ale do mesta ako BA sa nehodia (myslel som ze sa zmôžu na nieco viac ako tieto lacne nahrady), skor do mensieho mesta kde MHD tvoria 3 linky alebo nejakej SADke, tam kde si nemozu dovolit ine ako tieto vcelku lacne nahrady dozivajucich C734. Osobne ich nemam rad koli ich (ne)dizajnu, ale za tu cenu je to primerane
ooo neverim svojim stirom ociam niekto kto chape podstatu Soru. Ale mam pocit ze deturencom z blavi a blizkeh okolia to nevysvetlis oni chu iba Many Medaky a Volva to ze kvalita ja ta ista ale cena mensia je pre nich nepodstatne no to budu mas asi z tejto vlady u nas ta robi to iste
no SORmi a dajme tomu " tedomami " sa este asi nezbavime vsetkych starsich kratasov a radsej by som vyradil vsetky vsetky vsetky CNG ci normal vrakosy ako TAMY ( cest vynimkam , niektore TAMy su uz fakt dost out .ale ponechal by som 3701,03,07,09,10 ) mozno 3702 kedze je na generalke na Trnavke
Aj plno Ikarusov 415 je uz plno out
podla mna 400milionov je horny strop (preto musela byt predosla sutaz zrusena, lebo ziadna ponuka nebola pod hornu hranicu...), nikto nehovori ze to bude 400milionov, ale ze 400milionov sa planuje - a rozhodovat ma predsa najnizsia cena, alebo nie? ked niekto ponukne naprikald 250mil, tak to bude 250mil... a co sa tyka predrazenia - predpokladam ze sice bez nafty, ale s kompletnou udrzbou (pripadne aj so zalohou v pripade poruchy) to bude - a to za predpokladu, ze ked DPB ma autobusy o ktore sa nemusi starat ale ma zaplatenu udrzbu, tak ich bude nasadzovat co najviac a na co najtazsie trate a nebude ich vobec sestrit - takze taka bude aj cena, ten kto da ponuku (realnu) musi uvazovat presne takto...
400 miliónov : 20 autobusov = 20 miliónov na jeden voz. Čo v tom všetko bude zarátané? Aj nafta na tých 8 rokov? Lebo sa mi to zdá k..sky veľa. Asi ako keby som si prenajal Fóbiu za milión.
Co uz len stihnu za 7 hodin ?
Neviem ci ste dakto vsimli ,ked idete elinou od Lafronconi k Botanickej , tak asi 100 metrov za predzvest semaforom je tak vyborne zvarena kolajnica , ze to som este nevidel ,namiesto oblucika su tam dve rovne , ktore zvieraju uhol asi 160 stupnov ? ? ?
Ake problemy by mali mat plynaky do kopca . To ze mali 36xx problemy to je normal - vsak sroty od novoty , Tedomy alebo Medaky su stopro kvalitnejsie . Inac, co nam tu jazdili SOLARISY tak sa podarilo odstavit 1201 2 razy a 1218 raz , tak neviem ci to bolo az take problematicke aj pre SOLARISY jazdit na " hory " . Tipoval som, ze sa viackrat pose..
v cene 400 melonov je uz zaratana podla mna aj cena na tie 741 CNG , cize pod odratani dajme tomu nam zostane 300 melonov a ta bude atraktivna pre vsetkych vyrobcov ci uz TEDOM,EVOBUS ( MERCEDES ) , IVECO ,MAN mozno VOLVO ale bohuzial aj SOR .
a klbak na 80ke - to pochybujem - otocka KUPALISKO je mala ,tam skor upravit grafikon s intervalom RŠ,S,PŠ - 4,10,6 a ziadne hrbate vozy ,ale normal 12 metraky - cize tych 20 novych 12 metrakov na L20,32,80 plus zvysok sa dolozi este kratkymi TAMami ,lebo su najkapacitnejsie spomedzi vsetkych
Re #108242 kecho: Urcite mensie zlo je dat hrbate 10,5 SORY na L99 ako na L80.
Re #108279 igi151: Haluz bola aj ked chodili na L32 cez vikendy , na MOLECKE nechal asi dve tretiny ludi ?
hoppusmark01
inak súhlasím..