inak, keďže dĺžka Vrakosy B732 je 11m, tak zas až tak pindať nemôžeme, že by ich 10,5 metrové SORky nenahradili..
takže Vrakos je ešte 88. Ak príde 60 SORiek 10,5 a 20-30 CNG 12m, tak môžu ísť vlastne všetky Vrakosy tam kam patria, do šrotu.. teda do roku 2011..
takže Vrakos je ešte 88. Ak príde 60 SORiek 10,5 a 20-30 CNG 12m, tak môžu ísť vlastne všetky Vrakosy tam kam patria, do šrotu.. teda do roku 2011..
Petto
v cene 400 melonov je uz zaratana podla mna aj cena na tie 741 CNG , cize pod odratani dajme tomu nam zostane 300 melonov a ta bude atraktivna pre vsetkych vyrobcov ci uz TEDOM,EVOBUS ( MERCEDES ) , IVECO ,MAN mozno VOLVO ale bohuzial aj SOR .
a klbak na 80ke - to pochybujem - otocka KUPALISKO je mala ,tam skor upravit grafikon s intervalom RŠ,S,PŠ - 4,10,6 a ziadne hrbate vozy ,ale normal 12 metraky - cize tych 20 novych 12 metrakov na L20,32,80 plus zvysok sa dolozi este kratkymi TAMami ,lebo su najkapacitnejsie spomedzi vsetkych
Re #108242 kecho: Urcite mensie zlo je dat hrbate 10,5 SORY na L99 ako na L80.
Re #108279 igi151: Haluz bola aj ked chodili na L32 cez vikendy , na MOLECKE nechal asi dve tretiny ludi ?