Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ondro #106245:
Som netušil, že bus sa "oplatí", lebo chodí častejšie. Jake%d som potreboval, tak tam vždy akurát bola hodinová diera a potom išli v priebehu desiatich minút tri. A vlak to robí za 1:38 aj keď všelikde stojí ? . Ja by som osobne uprednostnil vlak, keby to boli aspoň "reko-B" ale tebe ho nenútim 😃 .
Reply on: S499.1023 #106159:
keby sa to robilo cez preukazatelnu stratu tak hej.... a nemuseli by to byt ani WL....
Reply on: ufo #106244:
Nooo, a tie zastávky by boli obsluhované ako? Jeden vlak na "hlavnú stanicu", druhý na "zastávku" ? ? Inak pooha AS je v tomto pomerne irelevantná, keďže medzitým môže autobus obslúžiť x nácestných zastávok, zatiaľ čo vlak v bočnej ulici skončí a beztak by východnwjšie časti Somorje museli absolvovať nadväznú prepravu autobusom.
Reply on: S499.1023 #106161:
lenze keby aj chodili v kladiva kazdu hodinu, tak cez kladiva idu autobusy do NR v kuse od rana do vecera, takze aj tak sa oplati viac bus... mimochodom, z Niv do NR to autobus urobi za 1:15 ked nikde nestoji... chodieval som tam....
Reply on: S499.1023 #106232:
Ráno, keď je kolóna z Dunajskej Lužnej až na Gagarinku, ten vlak by bol rýchlejší - do centra, nie? A poloha železničnej stanice bola oproti autobusovej tiež vo výhode, nehovoriac o možnom vytvorení ďaľšej zastávky na vlečke do mlyna, čo je asi úplny stred Šamorína.
Reply on: S499.1023 #106238:
aha ? sorry
Zdravím a hned se omlouvám za menší OT. Náš kolektiv MHD nadšenců z Čech se v létě chystá na exkurzi do Maďarska a proto scháníme někoho z vás, kdo by uměl alespoň trochu maďarsky a chtěl by se výměnou za trochu Slovensko-Maďarské komunikace zdarma zúčastnit. Podrobnosti na mailu po nickem.
Ještě jednou se omlouvám za OT.
Reply on: S499.1023 #106229:
tak ja ti teda verim ?
Reply on: S499.1023 #106237:
Sám si si odpovedal ?
Reply on: 810zssk #106233:
Vzhľadom na to, že na SK také normy nespĺňa ani len najzaťaženejší tranzitný ťah Kúty - Štúrovo, tak asi nemá cenu sa baviť o teoretickej existencii lokálky podľa najnovších noriem, t. .j. hrana nástupišťa 550 mm nad TK, osvetlenie, osvetlené tabule, bezbariérový prístup, prístrešok, vodiaca drážka pre nevidiacich, spevnená prístupová komunikácia...
Reply on: Ámos #106236:
Samozrejme. My sa ale bavíme o období po zastavení prevádzky, čo je aj v nákladnej doprave už takých dobrých 8 rokov.
Reply on: Majo #106215:
Ing. Poltretina nemôže preniesť cez srdce, že vozidlá nemajú normálny rozchod ? ?
Mmch., môže niekto nejako zdôvodniť, prečo sa budú naďalej fabrikovať K2S? VarioLF2 je o nejaké komické 2 milióny drahšia a Bratislava bude stále modernizovať na vysokú podlahu? Ono v Krnove si to pochvaľujú, že majú aspoň nejakého odberateľa na pôvodné VarCB3...
Reply on: Martin Fundárek #106225:
Do Samorina sa z Kvetoslavova uz ani drezinou nedostanes. Presne tam kde konci zahrada kamaratky chyba niekolko metrov kolajnice. ?
Reply on: aquila #106206:
Ktorá zrušená trať v ČR sa znova sprevádzkovala? Upozorňujem, že zastavenie dopravy ešte nie je zrušením trate!
Reply on: S499.1023 #106232:
Jasne.. cize uznavam ze v takom pripade to co som pisal nemoze byt prakticky zrealizovane.
Reply on: Valec #106230:
Zamerne som napisal ze v tomto pripade je to cisto hypoteticka otazka. Som si vedomy ze na Slovensku asi ziadna.
Reply on: 810zssk #106204:
Áno, keď je trať papierovo zrušená, už ju nemôžeš znova spravádzkovať, len ako novostavbu "se vším všudy". Preto bola zásadná chyba, že sa pripustilo zrušenie Stupavy. Ale Somorja by, podľa mňa, žiadnu perspektívu nemala.
Reply on: Majo #106203:
Ešte stále tam prejde rádovo viac áut v gumokoloch. Riešením by bolo kríženie s električkami nezapájať do koordinácie, keďže väčšina gumokolov pokračuje po Rožňavskej a nie po Vajnorskej, tak by sa nič nedialo. Ale v okamihu, keď je celé súkrižovatčie na jednom radiči, tak s tým už nič nespravíš.
Reply on: 810zssk #106228:
Ale povedz, že ktorá zrušená trať také podmienky spĺňa?
Reply on: Ike #106201:
Meral som to tak, že autobusom som nespočetnekrát cestoval a cestovnú dobu som si porovnal s grafikonom, keď tam ešte tie asi štyri páry osobákov jazdili. Konkrétne časové údaje nemôžem dodať, lebo grafikony má už asi tri roky zapožičané nascanovanie BigMac ? .
Nemôžeš porovnávať čosi s akousi virtuálnpou spojkou.Môžem ťa uistiť, že výstavba novej trate, popríp. spojky, do Šamorína je neefektívna.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.