Reply on: Mike #106202:
No, napr. smer Ružinov, Nové Mesto a vlastne celý východ BA to bude ale rýchlejšie (síce s prestupom niekam) ako priama električka, ktorá musí prejsť "pomalou" zónou Kamenné nám.-Krížna/Radlinského, nie? Smer hl.st. tiež stratí trochu na význame, lebo by sa malo potom všetko diaľkové, čo nejde na CZ viesť mestom a končiť v Petržalke, príp. Viedni (tak sa to spomínalo na rokovaniach ohľadom tej trate).Re #106203 Majo: A mesto bude mať vhodné vozidlá? ? Dopravca nebude musieť byť ZSSK, na tú stavbu čakajú aj ÖBB (tí tam majú už dnes čo nasadiť, keby bola trať).
Majo
"to ze sa kusok prejdu sa nic nedeje" - nesúhlasím. Ak ten "kúsok" bude veľký (čo v niektorých prípadoch aj bude), vykašľú sa na celú MHD a pôjdu autom.
"s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna" - pokiaľ viem obslužnosť určuje predovšetkým dochádzková vzdialenosť od zastávok, nie interval.
Článkové autobusy budú vyťažené aj potom, lebo ľudia to k nim budú mať najbližšie.
"bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny" - pojmy ako environmentálna záťaž a viditeľnosť siete Ti nehovoria nič?