Reply on: Majo #106184:
No tak povedzme, že by to tvoje kritériá spĺňalo na 50% - trať odniekiaľ nikam. Sibiu by som si "ničím" nazvať netrúfol. Okrem toho tá trať pozostatkom bývalej mestskej siete v Sibiu a rozhodne nie je Ceausescovým dielom - tým je naopak trolejbusová prevádzka v meste, ktorá na mňa pôsobila dojmom, že po prvom výpadku zberačov dôjde k pádu trakčného vedenia v celom meste, pričom sa jedná o pomerne novú prevádzku.Inak samozrejme trať okrem šotodôvodov nemá žiadne opodstatnenie k existencii.
aquila
s-bahn bude doplnok z inych dovodov a S45 ma takt tusim 15 az 10 minut. u nas tak nechodia pomaly ani elektricky... takze jeho obsluha je solidna
clankove busy su vytazene nez si zvyknu a nez otvoria aj stanicu donaumarina.
trat do leopoldau je este lepsi pripad pre zrusenie trati, kedze ta isla uplne paralerne k metru. takych trati bolo zrusenych pri vystavbe metra viac
to istr 30 resp 31, logicky zaniknu az predlzia U6 do stammersdorfu
67 sa nebude rusit, len bude operovat v skratenom rezime, a zase az po predlzeni U1 ... cize toto su logicke kroky. naco si zvysovat running cost dalsou tratou, ktoru nevyuzivam.
videl si ako pekne zrekultivovali trat do leopoldau ?
Re #106131 Ike: treba poznat realie potom by to vyznelo inak. tam kde jazdila 21 bolo tych domov ozaj malo, tam je skor vyhadzovanie penazi dat metro, ale jedine pochopitelne vysvetlenie je stadion a EM ..
a na doplnovanie rychlovytahu su tam busy a tie stanice nejsu az tak daleko ..
Re #106134 Majo: bus pruhy obycajen su v byvalych elektrickovych koridoroch a nevidim v tom problem, prevadzka busu je radovo nizsia ako eliny ..