To nie je veľmi dobré riešenie, keďže:
1. Dosť ľudí chodí z Petržalky na Vazovovu kvôli štyrom okololežiacim školám, alebo kvôli prestupu na E linky.
2. Odlíšenie 93 a 93 v smere do Petržalky len uvedením cieľa by značne miatlo cestujúcich. Dnes sú schopný na L80 vypytovať sa cestujúci vodiča kam ide aj cez víkend, keď je interval 12 minút, čo by to potom robilo na L93 s intervalom 2,5?
3. Na hlavnej stanici by si nemal v špičke kde odstavovať toľko vozidiel. A to už nehovorím o čase, keď sa bude celé Predstaničné námestie prestavovať.
Základným problémom nerovnomerného napĺňania autobusov liniek 93 a 94 je to, že L93 chodí vždy (teda v časoch od cca 6:30 do 20:00) a v každom smere s meškaním cca 2 minúty, čo sa v pracovných dňoch akurát bije s odchodmi L94. V tomto čase by si spojov idúcich načas narátal možno na prstoch oboch rúk.
Čiže nie zmena linkového vedenia, ale mierne voľnejšia chronometráž by v tomto probléme pomohli.
Skor to bolo myslene, ze stary most v BA je v sucasnosti skrutkovany a nie nitovany.
Ake technologie sa pri vystavbe mostov pouzivaju neviem. Nemam vystudovanu mostarinu. Ty ano?
1) A teda ak by bol most pamiatkou nieco take ako buranie pilieru a budovanie noveho by nebolo myslitelne.
Ine je budovanie plavebneho gabaritu na moste, ktory nie je pamiatkou. Hadam by sme uz mali opustit tento komunizmus kedy ti statny podnik nieco prikaze, ale prachy neda.
Okrem toho sa jedna o jeden usek z troch na Slovensku kde gabarit nie je dodrzany. Bohvie kolko ich je na celom Dunaji, alebo celom koridore Ryn-Mohan-Dunaj.
2) Ano. Informaciu mam od Profesora Letza, odbornika na dejiny Slovenska 20. storocia. Urcite budem verit viac jemu ako tvojmu argumentovaniu s invektivami.
alebo aj tak.. to by bolo najlepsie riesenie..
skoda len, ze zastavku Nam. 1.maja kvoli najskaredsej stavbe v BA presunuli az tak daleko.. keby zostala na povodnom mieste, tak by zostalo takmer rovnako obsluzene Kollarko aj po presmerovani L80 na Vazovovu..
ako kedysi 43 a 43-S?
ratal si vzkm zochova - vazovova a spat a zochova - hl.stanica a spat?
V kazdom pripade nie som si isty vhodnostou tejto zmeny. Mozno keby s L80 potiahla na vazovku.
K 901-ke:
- dnes chodila slusne napratana, ale otazka je kolko ludi nou pojde zajtra ked bude stat pajdu
- vypravene boli 3514 (riadne poradie, dokonca aj s privesom), 3530 (vlozene spoje) a bol aj odchody 9.10, ktory bol vykonany MANom (info by Majo)
- chvalim krasnansku regionalnu upravu 3514 (haciky na bundy, kos, nove sedadla), len tie odmontovane dvere kabiny mohli trosku upravit nech je to vkusnejsie (pripadne len v nich spravit okienko)
- na zastavke Wolfsthal je aj "SADisticky" cestak kde je napisane ze vnutrostatna preprava je vsmere na Novy most povolena (otazka znie aka je tam tarifa)
- BUSE vyhlasilo Wolfsthal za pasmo 9
- ked su presvedceny ze rakusaci tym budu chodit nakupovat, mohli tomu v smere na most dat zastavku Aupark
- musim skonstatovat, ze je to celkom fajn linka, cez vikendy by urcite bola vyuzita, jediny problem je cena..
PERLICKA: Jeden cestujuci ma celkom pobavil tym ked svojmu synovi ukazoval Talent a komentoval to slovami: "Aha, to je rychlovlak"
Martin Fundárek