Nespravne videnie. Rozdelme to na dve veci:
1. Realne a nerealne napady | dobre a zle napady
2. Realne a nerealne sposoby ich presadenia a realizacie
Re #100504 drink: Na zajaca s bubnom sice ist mozes, ale ziadneho neulovis; ak chapes, co tym myslim...
Vravim - mesto urobilo posudzovanie EIA na tzv. rozkolisany model, t.j. oploteny vykop. Jedinou inou rozpracovanou alternativou je tzv. plytky tunel. Buduci rok v lete chce mat mesto uzemko aj stavebko na variant oploteneho vykopu.
Re #100510 810zssk: Sopliak, na to, aby si mohol hodnotit dopravne riesenia, ti chyba kvalifikacia.
Dam ti vsak iny rebus k rozlusknutiu (ak pochopis, kam tym mierim): Preco nechodime do Kosic osobakom, ale IC/EC, v najhorsom pripade R? Preco sa teraz prebuduva kompletne zeleznicny koridor? Ved osobak na regionalnych tratiach je rovnako dobre vsetkoriesiace riesenie...
Re #100529 Ike: CMO je uzkym hrdlom z objektivnych dovodov, nie pre tvoje (ne)uznanie a tvoju (ne)ochotu este nieco znasat a uz nieco nie.
Nemusis sa podpisovat za kazdym svojim prispevkom, dobre ja viem, co si zac.
V pripade Bratislavy elektricka nesplna kriteria na to, aby mohla byt NS MHD.
Re #100594 Martin Fundárek: No comment. Trvam na povodnom vyjadreni a ty sa mozes dalej ucit vo verbalnej equilibristike.
Re #100596 Martin Fundárek: Elektricka nie je planovana nikde okrem Petrzalky. Planovat znamena ovela viac ako len vizia, ci snivanie. Znamena, okrem ineho, vyclenit financie.
Re #100597 Martin Fundárek: Vedecke studium sa vsak vyznacuje predovsetkym znalostou veci, ochotou studovat (aj mnou dodane zdroje a odkazy) a predpoklada profesionalnu zdatnost studujuceho.
Trvam preto na povodnom vyjadreni a ty sa mozes dalej ucit vo verbalnej equilibristike.
Re #100603 AAA: Uvedena peticia nie je peticiou obcanov v zmysle peticneho zakona ale uplatnenim/ustanovenim vnutornych stanov organizacie - Komory architektov.
Re #100695 enumaelish: Dopravny prieskum ma svoju metodiku, ktoru si, podla tvojich vlastnych vyrokov, nedodrzal.
Ako vlastnik susednej stavby mam eminentny zaujem, aby dopravne riesenie bolo spravne ako z dopravneho tak i urbanisticko-kompozicneho hladiska. To projekt elektricky nesplna, zatial co projekt lahkeho vlaku ano. Nevidim dovod, preco by som mal apriori pristupovat na kompromis s niecim, co nie je optimalne.
V 7111 bolo nejaké nové zobrazovanie zástavok na vnútornom BUSečku. Pásmo a čas klasicky po zatvorení dverí a potom sa ukázala linka a nasledujúca zástavka (so symbolom, aký sa používa napr. v Brne) a potom začal nápis behať - ukazovať ďaľšie zástavky. To bude teraz všade?
V starom viedenskom Duwagu som sa viezol jediný raz v živote a to už bude 10 rokov. ☺ Hovorím podľa toho, čo mám možnosť odskúšať si tu v Bratislave (teda vlastne TAM). ?
No hej.. ved to zasa nejaky prakticky zmysel nema. Ale pouzivat by to mohli troleje na stanici, dnes babicky z vychodu (podla prizvuku) zacali vodicovi na vystupisti vyklopkavat a stlacat dopyt.
Myslím, že takéto väčšie prístrešky by sa zišli aj v BA...Nechápem, ako u nás môžu dať na prestupnú zastávku NOSNÝCH liniek dva malé prístrešky, do ktorých sa zmestí dokopy 10 ľudí..
Okrem toho tie prístrešky v BA sú osadené takmer k nástupnej hrane, takže stoja ľuďom pri nastupovaní v ceste.. Prístrešky by mali byť umiestnené ďalej od nástupnej hrany, aby bolo miesto aj na výmenu cestujúcich.. Takto sa to všetko zbytočne predlžuje..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
1. Realne a nerealne napady | dobre a zle napady
2. Realne a nerealne sposoby ich presadenia a realizacie
Re #100504 drink: Na zajaca s bubnom sice ist mozes, ale ziadneho neulovis; ak chapes, co tym myslim...
Vravim - mesto urobilo posudzovanie EIA na tzv. rozkolisany model, t.j. oploteny vykop. Jedinou inou rozpracovanou alternativou je tzv. plytky tunel. Buduci rok v lete chce mat mesto uzemko aj stavebko na variant oploteneho vykopu.
Re #100510 810zssk: Sopliak, na to, aby si mohol hodnotit dopravne riesenia, ti chyba kvalifikacia.
Dam ti vsak iny rebus k rozlusknutiu (ak pochopis, kam tym mierim): Preco nechodime do Kosic osobakom, ale IC/EC, v najhorsom pripade R? Preco sa teraz prebuduva kompletne zeleznicny koridor? Ved osobak na regionalnych tratiach je rovnako dobre vsetkoriesiace riesenie...
Re #100529 Ike: CMO je uzkym hrdlom z objektivnych dovodov, nie pre tvoje (ne)uznanie a tvoju (ne)ochotu este nieco znasat a uz nieco nie.