Reply on: Marcelllooo #100753:
"Pokial viem, na regionalnej trati (napr. Kuty - Trnava) by IC/EC premavat nemohlo"ano? co tomu brani ze v pripade vynimocnej situcie by tadialto islo?
"Nebyvam v Trstenej, ale povedzme v Presove, kam hlavna trat BA - KE nejde. Ale je tu len regionalna osobacka trat. A preto pozadujem, aby tadeto viedol koridor... "
hej hej, toto ta vystihuje uplne dokonale, tahat koridor tam kde chces ty a nie tam kde je dopyt... rozmyslal si uz niekedy nad tym preco cez presov koridor nejde? spravna odpoved znie, ano preto, lebo kosice a juh vychodneho slovenska su atraktivnejsie z hladiska dopravnych narokov... to nie je o koridoroch/nekoridoroch ale o intenzite dopravy... do presova je dostacujuca doprava a koridor (aj tak neviem co tym myslis, asi upravu zeleznic na rychlost 160/200kmh) by bol zbytocny, kedze by si tam ten vlak tu rychlost ani nemal kde "uzit"
k bodom
1+2. uz sa radsej nevyjadrujem - ako elina a zastavky zatazuju ZP netusim, vystavba a hlbenie tunela urcite viac
3. aky je rozdiel medzi tymto a NDS, objasni... minule si tu rycal co je NDS a presne si povedal to, co teraz mne
4. stale to nie je vacsina
5. no jasne, to ste vy projektovy manazeri "dejte mi lidi ja to udelaaaam"
"Zaroven to funguje ako filter, ze sa oddeli zrno od pliev..."
tymto teda filtrujem a odteraz sa bavim len so zrnom, dovi a dopo

810zssk
Mein shotosen by bol aby elektricka isla az k stadionu (v pripade momentalne planovanej polohy by to bol uplne kratky usek), ale to je v tomto meste, zial, nerealne.