Reply on: intony #100762:
Reakciu policajtov nepoznám. Najväčšie vytýkané negatíva počas vypnutých semafórov na KN bola veľká šóra áut v smere od Amerického Nám., lebo ten prechod čo je dnes riadený je silne zaťažený a prešlo jedno auto a potom húf ľudí, po čase zasa jedno auto prešlo a zasa súvislý húf ľudí a to sa niekomu nepáčilo ? Druhý problém bol, že elelktrička z SNP (l. č. 1) sa dostala na Kamenné iba keď autá stáli ale to bolo preto, že cez prechod išiel húf ľudí a ten si spravidla rozrážala zvoncom a plnou jazdou (teda pokiaľ oblúk dovoľuje) ?
Marcelllooo
Ukazujes, ze si decko, ktory sa hra na velkeho, ale nema potrebne skusenosti a kvalifikaciu.
Re #100738 810zssk: Mozes hodnotit kvalitu tebe poskytnutych sluzieb, ako zakaznik.
K prijimanymj rozhodnutiam vsak budes mat pravo sa vyjadrit az budes plnolety.
Re #100740 810zssk: Pocuj sopliak. Vyjadrujes sa nejasne. Jasne rozlis, kedy myslis preferenciou technicke opatrenia v doprave za ucelom zvyhodnenia prejazdnosti MHD a kedy hovoris o politike zvratenia pomeru MHD/IAD v prospech MHD.
A ked uz hovoris o celom portfoliu opatreni - nacrtni ich konkretne navrhy spolu s navrhom realizacie a financovania.
Re #100741 810zssk: Spravne. NS MHD riesi daleko viac nez len elektrickovy subsystem lokalnej obsluhy. NS MHD je kvalitativne vyssi stupen.
To vsak cely cas ignorujes. Ci uz zamerne alebo z nevedomosti.