Reply on: Marcelllooo #100736:
pokial viem na slovensku NEMAME trat kde by premavalo len IC/EC, cize prispevok typu ze na IC treba ine trate s inymi vlastnostami je irrevelantny... trate sa prisposobuju na co najrychlejsiu rychlost, ale vzhladom na to ze sa mi stalo ze moj rychlik tahala gorila a na to ze som uz videl nejedno IC ktore tahal zalozny persing je to skutocne odveci...aj ked je tvoje porovnanie scestne, tak ho upravim na tvoje podmienky, je to ako keby si byval v Trstennej a tvrdil ze odmietas osobaky, lebo su pomale a dalsich X vyhod a tvrdil by si ze uprednostnujes IC na tejto trati... (je to nezmysel) ale ak by to zaviedli, tak toto IC by stalo na kazdej zastavke ako Os a spravalo by sa uplne rovnako...
a este zopar otazok, vysvetli mi prosimta zakladny rozdiel medzi elinou a tvojim nadvlakom, pretoze:
1) Elina aj nadvlak su urcene pre ludi
2) Elina aj nadvlak maju okna a mozes sa pozerat von
3) Elina aj nadvlak mozu byt pohodlne
4) Elina aj nadvlak stoja na zastavkach
5) Elina aj nadvlak na tomto kratkom useku NIKDY nevyuziju potencial najvyssej rychlosti (cize jazdna doba je totozna)
6) oboje jazdi na kolajniciach
a teraz rozdiely
1) elina pojde na povrchu, cize bude ju vidno - zastavky budu lahko dostupne
2) nadvlak ma ist pod zemou - zastavky budu dostupne tazsie (eskalatory) a ich vystavba drahsia, takisto spominana vystavba bude komplikovanejsia
3) elina ide do mesta, kde je prestup na vsetky ostatne radialy, od ktorych mozes vyuzit doplnkovu dopravu (nie je to NDS? pri redukcii zastavok a absolutnej preferencii si myslim ze pre BA dokonaly)
4) nadvlak ide cez nivy a na filialku.. co tam? ako to bude vyhodne pre obyvatelov petrzalky co tam nerobia? alebo bude na nivach robit/studovat vsetkych 115 000 obyvatelov?
5) na tejto regionalnej trati nebude len mestsky vlak, ale aj osobna a nakladna doprava vramci ZSR (minimalne pod dunajom), myslis ze mestsky vlak bude mat preferenciu?
to ze tvoj mestsky vlak je vyssia kategoria je omyl, je to to iste ako elina, akurat s nevyriesenymi dopravnymi vazbami;)
a este by ma zaujimalo, odkial beries istotu ze kohezny fond EU ti zaplati mestsku drahu? akurat tunel pod dunajom, ale to hlbenie plytkeho tunela, zastavky a eskalatory... no neviem ci to povazovat za paneuropsky koridor
810zssk
Ad Re #100737: O nie, to ty tu ukazujes svoju nekompetenciu ked neovladas ani vyraz NS MHD. Je smutne ze 30-rocny pseudoodborny sefdomovnik, ktory toho vie menej ako mnoho deti zaujimajucich sa o danu oblast, akoze reprezentuje Petrzalku.
Ad Re #100738: Od postaveneho systemu zavisi kvalita poskytovanych sluzieb. Mam pravo sa vyjadrit k HOCICOMU, pokial tym nikomu neuskodim, bez ohladu na vek (vid ustava a konkretne veci tykajuce sa slobody prejavu).
Ad Re #100740: Ja som nacrtol zakladne body ktore by mohli pomoct. Planovanie je na ostatnych, konkretne tych mudrejsich. Sefdomovnik sa pre ucely predchadzajucej vety za mudrejsieho nepovazuje.
Ad Re #100741: NS MHD je system zabezpecujuci hlavne prepravne prudy v MHD. Moze to byt masrutka, autobus, elektricka, ci nadvlak. Tebou navrhovany nadvlak to byt zial nemoze, aj ked ja osobne by som bol velmi rad keby mohol.
To ty tu cely cas ignorujes vsetky argumenty, trkvas.