Tramino má niekoľko problémov - jeden je subjektívny - ten, že na mňa osdobne pôsobí značne bakelitovým dojmom. Druhý je objektívny - podvozky Tramina vznikli typickým poľským spôsobom spätného inžinierstva práve okopírovaním Flexity Outlooku, takže by vraj Solaris mal problémy pri exporte (práve teraz vyrábaný Solaris Tramino Jena je niečo úplne iného), pokiaľ sa s Bombardierom nedohodne.
? . To samozrejme tiež ? . Ale TMK nie je pre Bratislavu vhodný a ja osobne by som ten šunt ani do BA nechcel. Flexity Outlook je iná liga. A samozrejme najradšej Siemens Avenio alebo Škoda ForCity.
Na to treba splniť nejaké zákonné požiadavky a navyše aj želania ing. 239,166. Čo ak má napríklad Flexity dopytové tlačidlá na dverách? Tie bude potrebné odstrániť alebo aspoň zablendovať ? .
V akom stave je 275? Nebola by schopna sa zúčasnit na jazdach napriklad amiesto T2- ci nejazdi len preto lebo by cestujuci nepovazovali za historicku. ?
prijist moze, ale co z toho ? nakupovat sa aj tak nebudu.
najma ked magoriat zase zaspi a nebude lobovat za samostatnu prioritnu os v operacnom programe doprava. bude sa musiet zase saskarit s hlupostami ako tram train a nebudu aj tak peniaze na vozidla ...
vyhovorky, ze bratislava nemoze cerpat eurofondy je hlupost. to len prva ficova vlada to tak hlupo nastavila, aby boli peniaze na socialne podniky a dalsie hluposti pre sponzorov. praha dostane 330 milionov euro len na metro. teda 1,5 nasobok bratislavskeho rozpoctu ..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.