Reply on: Peto3700 #184523:
Vystup na Lafranconi a pokracuj peso, alebo inou linkou. Lafranconi je urcite zmysluplnejsia linka ako Park kultury.
Ale ked mame blbych na vedeni..... Na hlavnej je spojka dodnes, i ked v inej podobe, a to odstavnej pre zalozne vozy (teda. byvavala, kym trat bola v prevadzke). Inak, v akom obdobi sa nachadzala ta protihrotov spojka na hlavnej?
Tak k tomu ak by bola snimka, sem s nou
Akekolvek info ak este mas, ci fotografie, ak by nevadilo, slusne sa hlasim a ziadam o ne
Ďakujem
Emil
ak si dobe pamatam, pri jazde z Obchodnej. Ta prva spojka bola z lava doprava druha sprava (bez zaruky)
Podobna kolajova spojka bola ped vjazdom na obratisko na hlavnej stanici. Tam sa islo 100% pri vjazde na stanicu proti hrotu teda zprava do lava.
Dalsia zaujimava kolajova spojka, dokonca dvojkolajna spajala trat z Ruzinova na Jurak cez dnesne Trnavske myto....
A uplna kuriozita: nedokoncena trat cez Majkovu ulicu okolo pumpy Slovnaftu mala uz vybudovanu vyhybku a krizovatku na Kriznej, zhruba opoti vyusteniu Sasinkovej... Ale ta s anikdy nedostavala a casom sa zniesla.
Bez zaruky: tusim bola spojka i v Karlovej vsi ked na Molecovej bola iba jedna odstavna kolaj. Po vybudovani druhej sa to zrusilo....
?