Nuž hlasovanie na Internet nie je ideálne. V podstate máš dve možnosti:
1. cookies - áno tie sa dajú vymazať a teda hlasovať koľko chceš
2. jeden hlas = jedna IP adresa, lenže tu je zasa problém zdielania veľkého počtu používateľov jednou IP
ePCL vyuziva dost ludia a bude zrejme coraz viac. Ak by sa zachovali predajne v dopravnych uzloch tak vacsina ludi to skor ci neskor ma cestou. Predajne by mali sluzit iba na vybavovanie kariet, samotne dobijanie by malo fungovat cez automaty, internet, pripadne u vodicov regiobusov.
Obavam sa, ze cely problem je, ze ti hrozi strata zamestnaneckej elektricenky. Ale neboj, aj ja som si to odzil (i ked v nasom pripade to bolo dobrovolne) ?
Podľa mojich odhadov (z dávnejšie zverejnených čísiel o počtoch predajov PCL a z čísiel objednávok v ePCL ktoré idú porade) mi to vychádza na 17%, a to mi na až tak malé číslo nepríde. Predajne ako Švantnerova a Herlianska rady v predajniach v centre isto nevytrhnú. Mimochodom, ak si ten PCL kupuješ, tak s ním predpokladám aj cestuješ, čiže ***ť sa cez celé mesto nemusíš, stačí si len vhodne naplánovať cestu. ?
Presné čísla nemám ale hovorilo sa že je to iba zlomok.
Keď si logický zobereš tak stále sú plné predajne a niekedy sa čaká aj vonku (nehovorím o septembri)
Dnešná Zákruta o projekte Račianského mýta bola vcelku objektívna, rovnako aj Schlosserove vyjadrenia. Zapol som to neskôr, bolo tam aj niečo o Legionárskej, alebo o Blumentále?
len ten BUS pruh by tam malo mesto ozaj vyzadovat, spolu s cyklocestou ako bolo spomenute, lebo tam nie je ziadna kapacitna doprava a je tam navyse aj hlavna autobusova stanica, takze je to taky oxymoron ..
skoda, ze sa nedal vypracovat novy dopravny generel skor a nemal niekto skor gule na to, aby zamietli metro pausalne a rozvijali NDS na baze elektriciek .. taku sancu ako mala BA, ze este v 90tych rokoch malo mesto kvantum pozemkov a volnych ploch pre koridory dopravy, sa uz nenaskytne ..
"mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie" - Ake ich financie? Naozaj si myslime, ze ak investorovi ulozime postavit BUS pruh tak odide a uz nikto iny namiesto neho nepride? Ved investori su aj v mestach kde sa bezne uklada postavenie elektricky.
A ešte; hádam nebudem jediný kto opätovne počúva z úst rôznych vysokých predstaviteľov mesta, že toto mesto má žiť, teda sa má dynamicky rozvíjať, nechcem ho predsa zakonzervovať, nové územia sa majú zhodnocovať a nové investície sú viac ako vítané. Čiže napr. aj stabilizované územia sa prehodnocujú a menia na rozvojové, zvyšujú sa indexy podlažnosti a zastavanosti atď...
A hádate správne ak si myslíte že ľudí čo o tomto rozhodujú doprava zaujíma iba okrajovo, ak vôbec
samozrejme doprava = IAD. MHD sa v prípade drvivej väčšiny projektov (aspoň čo som počul alebo videl) rieši na úrovni aby sa vybudovali/premiestnili zastávky (niky) a ak má byť niekde podľa ÚP koľajová doprava (teraz je jedno či el. vlak alebo nosný systém) tak aby sa pre ňu nechala územná rezerva. Ale v textovej časti sa vždy dočítate, že "v území by mala byť vedená linka MHD, príp. ak v blízkosti linky MHD premávajú tak je tam vzdialenosť na jestvujúce zastávky MHD a čísla liniek, ktoré tade premávajú...
Bus pruh na Ml. Nivách od VÚB až po Košickú (v uvedenom smere) bol v dopravných štúdiach a posúdeniach twincity uvažovaný (teda aspoň v takých čo som ja videl).
Inak sa na MG držia pravidla že bus pruh má zmysel tam, kde autobus neprejde križovatkou na prvý krát. Smer dostojevského rad od šafka k nivám by podľa štúdie twincity a dopravných posúdení mal byť dostatočne priepustný aj v 2025 aby tade autobus prešiel na prvý krát. Niektoré iné smery (ako napr Karadžičova) na tom už tak dobre nemusia byť, ale žiaľ žiadny investor si nerozšíri upchatú cestu za neviem koľko € o ďalší pruh (najmä položka výkup pozemkov), ktorý má byť iba pre MHD...
a čo je smutnejšie mesto to nikomu neuloží, na to sú investori príliš silní a mesto (to je jedno aké je vedenie) potrebuje ich financie...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.