Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fanatikmhd #184511:
Namontovane boli pri stavbe trate cez tunel, zrusene niekedy pri starsej rekonstrukcii - neviem presne. jedna spojka bola naozaj na zastavke Kapucinska, druha pred vyjazdom z tunela u Sofera.
ak si dobe pamatam, pri jazde z Obchodnej. Ta prva spojka bola z lava doprava druha sprava (bez zaruky)
Podobna kolajova spojka bola ped vjazdom na obratisko na hlavnej stanici. Tam sa islo 100% pri vjazde na stanicu proti hrotu teda zprava do lava.
Dalsia zaujimava kolajova spojka, dokonca dvojkolajna spajala trat z Ruzinova na Jurak cez dnesne Trnavske myto....
A uplna kuriozita: nedokoncena trat cez Majkovu ulicu okolo pumpy Slovnaftu mala uz vybudovanu vyhybku a krizovatku na Kriznej, zhruba opoti vyusteniu Sasinkovej... Ale ta s anikdy nedostavala a casom sa zniesla.
Bez zaruky: tusim bola spojka i v Karlovej vsi ked na Molecovej bola iba jedna odstavna kolaj. Po vybudovani druhej sa to zrusilo....
?
Reply on: Solider #184509:
Párkrát som tam bol aj po zrušení. Viem čo tam bolo, ale bezďáci môžu prísť predsa aj po koľajniciach 😃
Reply on: Valec #184508:
Tipicky Madari... v poslednom case uz len zacuju "slov.." a hned ako osy, a uz je to cista provokacia, a oni si nedaju nic, atd... ? Tipujem z Rajky a z okolia dostanu niekolko hlasov v najblizsich volbach. A ani to nevidia samozrejme, ze do Rajky sa stahuju vo velkom aj bratislavski madari, ci aj slovaci sa ucia po mad., ci chodia do mad. MS.
- a nie je to neznasanlivost naroda, netreba vymazavat, sam som madar. ?

Na ktorych linkach primarne nie su vypravovane vybr. spoje?
Nazdárek, páni, v dávnejšej dobe bola na zastávke Kapucínska (ak si ešte niekto pamätá že takú zastávku stále máme v sieti ED), výhybka, druhá podľa info v tuneli (to je tá nevyužívaná vec pod hradom). Vedel by niekto podať presnejšie info, konkrétne roky inštalácie, roky ZRUŠENIA, prípadne polohu tunelovej výhybky? (či v rúre, či na zastávke Tunel a pod). Ďakujem za info
Už aj smetiari zjavne niečo majú proti Dlhým dielom keď nám chceli zrušiť stĺp verejného osvetlenia a tým pádom aj troleje!!!! ? http://krimi.cas.sk/clanok/234902/kuriozna-nehoda-v-bratislave-smetiari-sa-prevratili-museli-ich-vystrihovat.html Na druhú stranu aspoň sa naučia konečne jazdiť 🙂
Reply on: Andreas.Papak #184507:
Buď rád, že tam už konečne je. Nevidel si, čo bolo na tých schodoch?
Neviem, ako dlho to tak už je, ale na Hl. St. je pred schodmi na nástupištia električiek drevotriesková stena. Pôsobivé 😃
Reply on: Ámos #184501:
Asi nebývaš v Dúbravke.Ináč by si takú blbosť nenapísal. Dúbravčania sa ti radšej vzdajú L22 ako L34.
L22 bude fungovať pokiaľ nezatrolujú aj druhú stopu na Patrónke. Je to nepriama náhrada za exL37 z pradávnych časov.

Reply on: 810zssk #184494:
Nerealne. Plno aút tam je vsade + bolo by dost problematicke odbocenie z Istrijskej na Novovesku, najma s klbakom. Naposledy sa takto tocili busy pri povodni v roku 2002. Odvtedy tam pribudlo more aut.
Reply on: Ámos #184500:
Krizovtka Eisnerova - Istrijska je "T", nemas tam kde spravit kruhac.
http://www.bratislava.sk/MsZ/Archiv/MsZ_12_10_25/28_Info_Predstanicny_priestor_ZSR.pdf
Este niekto pochybuje ze Transprojekt su uplni momoti? Navrhnu vecne bremeno, poslu ho so zlym geomertickym planom, ked ich na to mesto upozorni tak totalny ignore...

Material o NS bude doruceny v nahradnom termine (uz tradicne).
Reply on: Ámos #184500:
Nie je, nebol a asi ani nikdy nebude, lebo sa tam nezmesti ?
Reply on: Solider #184489:
tak stratit L34 a z usetrenych vzkm a vozov to posilnit cele aj s 83 a 84.
Ostatne odkedy ja L22 potiahnuta az na kramare, tak L34 az na koniec nema nejaky zvlast velky vyznam.
Reply on: Ike #184490:
a nie je (nema byt) na krizovatke Eisnerova - Istrijska kruhac?
Reply on: 810zssk #184486:
ano tie spoje pridu viac naplnene. pomocou uprav odchodov by sa dalo zabezpecit, aby ti sidlisko z vacsej casti smerovalo do 121. Mojim umyslom, nie je zbytocne trhat linku, ale rozthnut ju pre uspory na vzkm, z ktorych by sa posilnil interval.
Davnejsie som mal aj presne prepocty a vyslo mi to posielnenie o nejakych 12-15% za spickovu hodinu, ak si dobre pamatam. Bohuzial uz som neni schopny to najst, je to na diskoch stareho kompu.
Reply on: 810zssk #184496:
Áno, križovatku s Prievozskou som spomínal, lebo to tu zaznelo v nejakom inom príspevku. Asi bude dobré urobiť to vyhodnotenie...
Reply on: 810zssk #184496:
presne, to parkovanie tam robi problemy.
Reply on: Marek1978 #184495:
Ano, to uznavam, ale Ivan v jednom prispevku spominal aj tu krizovatku s Prievozskou.

Ono za tym Dulakom by velmi pomohlo ak by sa zrusilo to parkovanie v tom co bol pravy pruh.
Reply on: 810zssk #184493:
Ta prva krizovatka je v pohode, ale od zastavky na Dulaku su uz zapchy smer MIleticka a tam sa prejde aj na 4-5 cyklus. To je problem.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.