Reply on: Mike #188518:
Na druhej strane sa za Zachara kúpili Solarisy, pár Soriek a 3 Ik 412. Kúpilo sa možno 5-6 15TrM. Zachar bola z pohľadu cestujúceho čistá stagnácia.
Ja som ho nezazil, ale pohladom na to co je z tej doby zname sa zda ze naozaj on by mohol mat ten titul najlepsieho GR od revolucie... fantasticke bolo tiez jeho posobenie v BID.

Mike
Ďalej Zachar zaviedol od 1989 prvé uniformy. OK boli to letné polokošele možno nechutnej bledomodrej farby a z umelej bavlny, na ktorú boli pre istotu všetci vodiči alergickí, ale už tu bola nejaká štábna kultúra a nie roztrhané spotené tielka v lete..
Za Zachara sa spravilo nové linkovanie v Petržalke k 5.9.2005, aj keď to má bohatú históriu že čo tomu predchádzalo...
Zachar tým že bol dopravák si uvedomoval význam takých oddelení DPB ako je dispečing, dopravné plánovanie a pod., ktoré nemuseli dokazovať, že čo majú v náplni práce a prečo sú pre mhd potrební... občas sa ich vedel aj zastať. Za Zachara bola dohodnutá prvá oficiálna a podľa mňa relatívne úspešná spolupráca imhd a DPB.
Za Zachara sa začala plynofikácia vozidiel vo väčšom meradle - čo je podľa mňa ako myšlienka dobré, diverzifikovať pohony autobusov.. už tá realizácia a prevádzka mali ďaleko od efektívnosti a rentabilnosti, ale to je už o inom...
Za Zachara sa postavili trolejbusové trate na Kramáre (NÚSCH, NOÚ a na Dlhé Diely a nakúpili sa 25Tr (s opciou na 6 ďalších!).. aj keď ok Tbus trať na DD a 25 Tr sú kontroverzná téma dajme tomu.. ?